با حضور سردار سلیمانی؛

کنگره 376 شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره 376 شهید عشایر استان خبر داد و گفت: این کنگره 15 بهمن با حضور سردار «غلام‌رضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ - 29December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «علی محمدی» فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست با خبرنگاران از برگزاری کنگره 376 شهید عشایری استان خبر داد و اظهار داشت: این یادواره پیش‌زمینه برگزاری کنگره 10 هزار شهید عشایر کشور است که در آینده‌ای نزدیک توسط سازمان بسیج عشایری کشور برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کنگره 15 بهمن‌ با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در مصلای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

محمدی از حضور سردار «غلام‌رضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج کشور در این کنگره خبر داد و عنوان کرد: در این کنگره همچنین نمایشگاهی از دستاوردها و خدمات نظام در سطح مناطق عشایری به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد هنری را در برگزاری این کنگره مد نظر قرار داده‌ایم، گفت: در این راستا، «فاطمه عبادی» برنده مسابقه «عصر جدید» در این کنگره در رابطه با شهدای عشایر طرح اجرا می‌کند و «آرمان امیدی» از دیگر شرکت‌کنندگان این برنامه متنی را در رابطه باید شهدای عشایر اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کنگره به صورت مستقیم از شبکه دنا و یکی از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش می‌شود، گفت: در این کنگره از ظرفیت هنرمندان هم استانی نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار