معاون اداره اوقاف و امور خیریه همدان:

مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان گفت: مراسم حماسه ۹ دی در هشت بقعه شاخص این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 29December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌‌الاسلام «سید‌علی حسینی» معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به حماسه نهم دی اظهار داشت: از منظر ولایت، حماسه ۹ دی دارای عظمت و اهمیت فراوان است و بر همین مبنا این حماسه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

حسینی افزود: به همین منظور و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولی فقیه که برگرفته شده از معارف اسلامی و اهل بیت (ع) است همزمان با سراسر کشور، مراسم حماسه ۹ دی در جوار بقاع متبرکه استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم حماسه ۹ دی در هشت بقعه شاخص استان همدان برگزار می‌شود، گفت: هر شهرستان در یکی از بقاع شاخص خود برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی را برگزار خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اضافه کرد: این مراسم در همدان، شامگاه روز یکشنبه ۸ دی ساعت ۲۰ در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان با سخنرانی سردار «مهدی صباغی» فرمانده دانشکده امنیت و با مدیحه‌سرایی «مصطفی میرزایی» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه متناسب با ظرفیت فضا و مجموعه فعالیت‌های قرآنی، دینی و فرهنگی سطح‌بندی می‌شوند، گفت: در استان همدان یک بقعه سطح یک، ۶ بقعه سطح ۲ و مابقی سطح ۳ هستند و آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان جز بقاع سطح یک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار