حجت‌الاسلام ادیانی در نشست خبری:

مردم در ۹ دی یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌ها را خنثی کردند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مردم ایران در روز ۹ دی حماسه آفریدند و یکی از فتنه‌های پیچیده دشمنان علیه انقلاب اسلامی را خنثی کردند.
کد خبر: ۳۷۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ - 29December 2019

مردم در ۹ دی یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌ها را خنثی کردند/ رهبری، مردم و اتحاد ملت معادلات زیادی را تغییر دادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری با موضوع «همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری» که امروز (یکشنبه) در محل این سازمان برگزار شد، با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: مردم ایران در این روز حماسه آفریدند و به یکی از فتنه‌های پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی که با همراهی افرادی از داخل همراه بود، پایان دادند.

وی ادامه داد: ملت ایران در این روز یک بار دیگر وفاداری خود را نسبت به نظام و دلبستگی خود را نسبت به اهل بیت (ع) نشان دادند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار حرکت ائمه (ع) و مجاهدات علماست، گفت: انقلاب اسلامی گام اساسی تشکیل تمدن اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی افزود: انقلاب از روز نخست پیروزی خود، قدرت نرم غرب و نظام سوسیالیستی شرق را به چالش کشید.

وی یادآور شد: بعد از حمله نیرو‌های پهلوی به مدرسه فیضیه قم برخی‌ها به امام خمینی (ره) گفتند که با طناب پوسیده مردم وارد چاه نشوید؛ اما امام (ره) مردم را درک و آن‌ها را وارد میدان کرد؛ مردم هم هر جا که وارد صحنه شدند، توانستند حرف آخر را بزنند.

حجت‌الاسلام ادیانی عنوان کرد: رهبری، مردم و اتحاد ملت سه رکن اساسی انقلاب اسلامی است؛ این سه رکن توانستند معادلات زیادی را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه در زمان تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان با تحریک گرو‌ه‌های منافقین و ضد انقلاب به دنبال شکست ایران بودند، گفت: امام (ره) تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل، انقلاب اسلامی را صادر و جمهوری اسلامی را تثبیت کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی علاوه بر تأمین نظم و امنیت پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی و مجاهد فی سبیل‌الله در تامین نظم و امنیت شهروندان است.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۶ اولین همایش ناجا و دولت اسلامی را برگزار کرد، گفت: ما تاکنون موفق نشده‌ایم که «دولت اسلامی» را ایجاد کنیم.

وی با اشاره اینکه راه‌های زیادی برای رسیدن به خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی داریم، افزود: امروز برای ساخت دولت اسلامی باید را زیادی طی کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: برای رسیدن به دولت اسلامی باید گفتمان دولت اسلامی در کشور ایجاد شود و دغدغه مردم ما ایجاد دولت اسلامی و جامعه‌سازی اسلامی باشد.

جزئیات برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی با هدف ایجاد گفتمان دولت اسلامی و جامعه اسلامی طراحی شده و در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اندیشمندان و صاحبان مقالات برتر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش در دو سطح استانی و ملی برگزار خواهد شد؛ همایش استانی با حضور دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برگزار و تاکنون هزار و ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در هر استان سه مقاله ارائه شده است، افزود: صاحبان ۱۲۰ مقاله به همایش ملی ناجا دعوت و پنج مقاله برتر ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: رسیدن به پلیس تراز انقلاب و تمدن اسلامی از اولویت‌های ما است؛ پلیس تراز انقلاب اسلامی پلیسی هوشمند، قانون‌مدار، مقتدر و برای تأمین نظم و امنیت مجاهد واقعی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: شهدای ما در اغتشاشات اخیر سندی برای مجاهدت پلیس برای برقراری نظم و امنیت هستند.

رصد اطلاعاتی تحرکات دشمن

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تمامی تحرکات دشمن را رصد می‌کند، بیان کرد: ناجا در حوادث اخیر در سطح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی غافلگیر نشد و به خوبی عمل کرد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه دشمن در حوادث اخیر از شیوه‌های جدیدی استفاده کرد، گفت: بنای نیروی انتظامی مواجهه توأم با رأفت با مردم است و زمانی که صف مردم از آشوبگران جدا شد در ۲۴ ساعت این فتنه تمام شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: نقش رهبری در این حوادث نقش بی بدیلی بود. ایشان آبروی خودشان را برای اسلام گذاشتند.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به نحوه اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت تصریح کرد: در نحوه اعلام قیمت بنزین به شعور مردم توهین شد و در حالی که در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) مردم منتظر عیدی بودند، به آن‌ها شوک وارد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار