رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تشریح برنامه‌های 9 دی در تبریز/ گروه‌های پاتوقی در نقاط مختلف شهر سرود می‌خوانند

«حجت‌الاسلام رسول برگی» گفت: به مناسبت نهم دی شاهد اجرای یک برنامه‌ اصلی و 30 برنامه‌ جنبی متنوع خواهیم بود.
کد خبر: ۳۷۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 29December 2019

حجت‌الاسلام والمسلین «رسول برگی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به برگزاری مراسم 9 دی از ساعت 10 الی 12 در صحن مصلای حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در این مراسم که روز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار خواهد شد، «عزت‌الله ضرغامی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی به سخنرانی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نهم دی حاصل 15 جلسه هیئت اندیشه‌ورز با گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه است، عنوان کرد: در اجتماع مصلا شاهد اجرای سرود، قرائت قطعنامه پایانی، ویزیت رایگان مراجعین توسط دکترین و برپایی غرفه‌های اقشار خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری جشنواره فضای مجازی، سلسه جلسات بصیرتی و گفتمان 9 دی، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی و کوهپیمایی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده خواند.

وی توضیح داد: علاوه بر برنامه‌های فوق‌الذکر، به مناسبت 9 دی پاتوق‌های گروه سرود در سطح شهر اجراهایی خواهند داشت و نمایشگاه بصیرت نیز در پارک بانوان برپا می‌شود.

برگی برگزاری مسابقات انشاء نویسی در مدارس به مناسبت 9 دی و فضاسازی مراکز آموزشی بدین مناسبت را از دیگر برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده عنوان کرد و بیان داشت: دهم دی ماه نیز در مسجد شکلی تبریز ویژه‌ برنامه‌ای با حضور بازاریان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار