فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر خبر داد؛

چتر حمایتی بهداشتی و درمانی بسیج در مناطق محروم شهرستان پلدختر

«منصور کریمی فرد» گفت: چتر حمایتی بسیج جامعه پزشکی شهرستان پلدختر با اولویت خدمات‌رسانی به مناطق محروم بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ - 29December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «منصور کریمی فرد» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در دیدار با رئیس شبکه بهداشت ودرمان و بسیج جامعه پزشکی این شهرستان با قدردانی از زحمات کارکنان بهداشت و درمان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: چتر حمایتی بسیج جامعه پزشکی شهرستان پلدختر با اولویت خدمات رسانی به مناطق محروم بیشتر می‌شود و در کنار کمک‌رسانی نیروهای امدادی و نیروهای مسلح به سیل زدگان پلدختر و معمولان، پزشکان هم نیز نقش پررنگی در تامین سلامت مردم داشتند.

وی با تاکید براینکه خدمات بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم وکمتر توسعه یافته افزایش پیدا کرده عنوان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران در پس سیلاب، راه‌اندازی درمانگاه مجهز شهدای مدافع حرم در شهرستان سیل‌زده پلدختر بود که امروز مردم بهتر می‌توانند از خدمات پزشکی و درمانی استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ادامه داد: انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی در این امر خطیر برای تقویت فعالیت درمانگاه در خصوص تامین پزشک و نیروی مورد نیاز مساعدت کنند.

کریمی‌فرد با بیان اینکه به دلیل محل دسترسی این درمانگاه که در مرکز شهر واقع شده افزود: فعالیت این درمانگاه می‌تواند هزینه‌های درمانی بیماران را کاهش دهد‌.

وی تاکید کرد: در برخی از روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان مشاهده می‌کنیم که خانواده‌هایی به دلیل داشتن فرزند معلول دارای مشکلاتی هستند که نیازمند توجه جدی شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی به رفع مسائل مشکلات بهداشتی آنها هستیم.

این مسئول یادآور شد: ارتقای آموزش‌های بهداشتی بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری است که در مناطق محروم شهرستان به ویژه روستاها نیازمند توجه ویژه به بحث آموزش هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار