بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه 9 دی؛

حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 29December 2019

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ده سال از خلق حماسه باشکوه 9 دی ماه توسط مردم عاشورایی و بابصیرت ایران اسلامی می‌گذرد؛ روزی که ملت ایران ثابت کردند حراست از نظام انقلاب اسلامی و پایبندی به آرمان‌های ارزشمند انقلاب و حمایت از ولایت فقیه و دفع توطئه‌های دشمنان از مهمترین اهداف این ملت محسوب می‌شود.

نهم دی ماه 88 صحنه‌ زیباترین و باشکوهترین حماسه در مقابل آشوب‌طلبی و اغتشاشگری عده‌ای افراد بی‌بصیرت و وابسته به فتنه‌گران و ارازل وابسته با آنها است. حماسه‌ای که نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه و نقطه عطف و برگ زرین در افتخارات مردان و زنان حماسه‌آفرین این کشور است.

نهم دی ماه سالروز قیام عاشورایی و حرکت متکی بر ایمان و اراده الهی مردم مبارز و غیور ایران در مقابل دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران و بالاخص در رأس آن استکبار جهانی آمریکای جنایتکار است که به آشوب‌طلبی ایادی و اذناب هشت ماهه پایان داد و در تاریخ ماندگار شد.

مردم ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 برای اثبات یک اصل خدشه ناپذیر پیوند الهی امت با امامت و دلدادگی به خاندان مطهر رسالت و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به خیابان آمدند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از قله‌های فراموش ناشدنی را فتح کردند و بابصیرت و موقعیت شناسی خود فضای غبارآلود را شکستند و با اتکاء به ایمان و اراده الهی روزی ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

دشمن در اردوگاه باطل به خیال ایجاد جریان نفاق دست به عملیاتهای روانی پیچیده و جنگ رسانه‌ای و با هدف قرار دادن باورها و اعتقادات مردم در فتنه‌ای مخملین با اردوکشی خیابانی، سعی بر قرار دادن مردم در مقابل همدیگر و در مقابل نظام داشت که این توطئه شوم آن‌ها بابصیرت و ولایتمدای مردم ناکام ماند و یوم الله 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» ماندگار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار