سردار «وحیدی»:

تدبیر رهبر انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ و ۹۸ مانع از اجرای نقشه دشمنان شدند

رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ و ۹۸ یک‌تنه از انقلاب و دین دفاع کردند و مانع اجرای نقشه دشمنان شدند.
کد خبر: ۳۷۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 29December 2019

تدبیر رهبری در فتنه ۸۸ و ۹۸ مانع اجرای نقشه دشمنان شدندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی در چالوس با بیان اینکه ۹ دی یکی از روزهای ایام الله است که باید آن را مهم دانسته و به آن توجه داشت، اظهار داشت: در انتخابات سال ۸۸ تعداد ۴۰ میلیون نفر رأی دادند و بیش از ۸۰ درصد مردم پای صندوق رأی آمدند که بی‌نظیر بود و این میزان مشارکت را در انتخابات هیچ کشوری سراغ نداریم.

وی ادامه داد: انتخابات سال ۸۸ ریاست جمهوری پرشور بود و یک بلوغ سیاسی برای مردم ایران بود و در ایام زمان تبلیغات انتخاباتی هیچ درگیری در اوج شور و نشاط نبود که دشمن انگشت به دهان ماند.

سردار وحیدی اذعان داشت: دشمن فکر می‌کرد با قطعنامه‌هایی که قبل از انتخابات ۸۸ داده مردم در روز انتخابات شرکت نمی‌کنند و ۵ قطعنامه علیه ایران صادر شده بود اما مردم به لبیک رهبری به صحنه آمدند و حضور حداکثری در انتخابات داشتند و عظمت کم‌نظیری خلق شد.

وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه رهبر انقلاب از قبل تذکر می‌دادند که ممکن است دشمن بعد از انتخابات حاشیه‌هایی را به وجود بیاورد، بیان داشت: علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری بر آرامش در سال ۸۸ متأسفانه دو کاندیدای ریاست جمهوری اعم از موسوی و کروبی تاکید بر ابطال انتخابات داشتند و مسیر اغتشاشات فراهم شد تا دشمن برنامه ریزی کند و همواره تاکید بر تقلب در انتخابات داشتند.

سردار وحیدی بیان داشت: جالب است افرادی که شعار دموکراسی و جمهوریت می‌دادند علیه دموکراسی و جمهوریت عمل کردند و رأی مردم را قبول نداشتند.

رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی تصریح کرد: جریانی شد که حزب مشارکت، سازمان مجاهدین گفتند انتخابات باطل است و راهپیمایی کروبی، موسوی و خاتمی راه انداختند و مسیر شلوغی کشور را ادامه دادند.

وی گفت: نمک نشناسانی به نام امام علیه امام، به نام آزادی علیه آزادی، به نام مردم و علیه مردم اقدام کردند و کشور را در مسیر نا آرامی پیش بردند.

سردار وحیدی بیان داشت: در آشوب سال ۹۸ همان کسانی دست داشتند که در سال ۸۸ نقش اصلی در اغتشاشات داشتند و بعضی‌ها هم در سال ۹۸ سکوت کردند و اینها هم مقصر هستند و این بازی دروغ است زیرا وظیفه داشتند از حق دفاع کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ و ۹۸ یک‌تنه از انقلاب و دین دفاع کردند و مانع اجرای نقشه دشمنان شدند.

سردار وحیدی بیان داشت: سال ۸۸ نقشه دشمنان به واسطه فتنه‌گران این بود که نظام را از بین ببرند و اوباما رسماً از موسوی دفاع می‌کرد و رسماً تمام جریانات ضد انقلاب از فتنه گران حمایت می‌کردند.

رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی تاکید کرد: آشوبگران به امام حسین (ع) هم رحم نکردند و در عاشورا و تاسوعای حسینی به پایکوبی پرداختند و به عزاداران حسینی حمله کردند.

وی گفت: بصیرت مردم ایران اسلامی، تدبیر مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم موجب شد تا اغتشاشات سال ۸۸ تمام شود و مردم بار دیگر نشان دادند که انقلاب و نظام را دوست دارند.

رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: باید ولایت را بشناسیم و لحظه‌ای از آن جدا نشویم و فتنه را بشناسیم زیرا یک‌روز می‌گویند با آمریکا مذاکره کنیم از این رو جریان فتنه انگیزی وجود دارد و باید مراقب باشیم.

سرهنگ «عابدین داغمه‌چی» فرمانده سپاه شهرستان چالوس نیز در این همایش گفت: مردم ولایتمدار و هوشیار شهرستان چالوس همواره پیروی از ولایت و وفاداری به نظام‌ را نمایش گذاشتند.

داغمه‌چی اظهار داشت: در حماسه ۹ دی مردم ولایتمدار شهرستان چالوس یک روز زودتر و در ۸ دی خودجوش به خیابان آمده و اغتشاشات و آشوب را محکوم کردند.

وی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی پیرو انقلاب و رهبر انقلاب بوده و اجازه نمی‌دهند دشمن به برنامه ریزی و اجرای نقشه‌های خود در کشور بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار