حجت‌الاسلام ادیانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمن در سال ۸۸ به دنبال فروپاشی نظام بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دشمن از طریق طراحی و پیاده‌سازی انقلاب مخملی در کشور ما به دنبال فروپاشی نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۳۷۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ - 30December 2019

دشمن در سال ۸۸ به دنبال فروپاسی نظام بودحجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: دشمن از طریق طراحی و پیاده سازی انقلاب مخملی در کشور ما به دنبال فروپاشی نظام اسلامی بود.

وی ادامه داد: یکی از کاندیداهای انتخابات با رنگ مشخصی به انتخابات آمده بود و از قبل از اعلام نتایج در بین هوادارانشان اعلام کرد که منتخب مردم است واگر غیر از این باشد، تقلب صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه سران فتنه خودشان زمانی مسئول برگزاری انتخابات بودند، گفت: در زمان شمارش آرا نمایندگان شورای نگهبان، نیروی انتظامی، ستاد انتخابات و نماینده کاندیدا حضور دارند و امکان تبانی وجود ندارد و سران فتنه دروغ بزرگی به ملت گفتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه سران فتنه خیانت بزرگی به کشور کردند و هشت ماه کشور را درگیر حوادث مختلف کردند، گفت: در ۹ دی ما از هیچ یک از ابزار قدرت نیرو‌های مسلح استفاده نکردیم؛ مردم خودجوش در روز ۹ دی حضور پیدا کردند و یک «نه» بزرگ به همه فتنه‌گران گفتند و بساط آن‌ها را جمع کردند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار