نوریان تاکید کرد؛

ضرورت برداشتن گام‌های بلند‌تر در حوزه پیشگیری از اعتیاد/ دشمن به دنبال ضربه‌زدن به جوانان است

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه باید قدم‌های بلند‌تری در حوزه پیشگیری از اعتیاد و جرم اجتماعی برداشته شود، گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره آگاهی بخشی و هشدار به خانواده‌ها در خصوص اعتیاد است.
کد خبر: ۳۷۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ - 29December 2019

ضرورت برداشتن گام‌های بلند‌تر در حوزه پیشگیری از اعتیاد/ دشمن به دنبال ضربه‌زدن به جوانان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمد نوریان معاون اجتماعی ناجا در آیین اختتامیه جشنواره فیلم ۱۱۰ ثانیه مردم و امنیت با موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیگیری از اعتیاد که امشب در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، با گرامی‌داشت روز ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و هوشمندی ملت ایران اسلامی، روز تجلی غیرت ملی، ایستادگی، اقتدار و استحکام کشور است.

وی با بیان اینکه باید قدم‌های بلند‌تری در حوزه پیشگیری از معضل و جرم اجتماعی برداشته شود، گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره آگاهی بخشی و هشدار به خانواده‌ها در خصوص اعتیاد است.

نوریان گفت: اولویت ما باید آموزش به نوجوانان و جوانان در عرصه مبارزه با مواد مخدر باشد؛ امروز باید در حوزه تاثیر آسیب‌های اجتماعی همچون بیکاری، طلاق و حاشیه نشینی در گرایش به مواد مخدر پژوهش شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه به نیروی کارآمد کشور گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران با افزایش تولید مواد مخدر و ترانزیت آن به سمت کشور ما به دنبال ضربه زدن به جوانان ما هستند.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه جشنواره فیلم‌های ۱۱۰ ثانیه‌ای پیام خود را به صورت غیر مستقیم به خانواده‌ها ارسال خواهد کرد، افزود: هنر بهترین وسیله برای انتقال پیام به خانواده‌ها است.

نوریان گفت: در حال حاضر در ۹۰۰ کلانتری سراسر کشور، مراکز مشاوره و مددکاری راه‌اندازی شده است که خانواده‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار