نماینده ولی فقیه در خوزستان:

اخلاق شهدا به عنوان الگو به جامعه معرفی شود/ مؤسسات اجتماعی فعالیت‌های خود را گسترش دهند

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه حلقه مفقوده جامعه امروز این است که اخلاق شهدا معرفی نمی‌شود، گفت: اگر زندگی شهدا را به عنوان الگوی اخلاقی مورد توجه قرار دهیم بسیاری از مشکلات و هنجار‌هایی که امروزه در جامعه با آن مواجه هستیم برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ - 29December 2019

بررسی زندگی شهدا منشان می دهد که خدمت به مردم در زندگی آن‌ها موج می‌زد

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌فرد»، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در آیین اختتامیه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در حوادث گوناگون شهدای بسیاری به انقلاب تقدیم شده است. حلقه مفقوده جامعه ما اخلاق شهدا است که اگر این اخلاق در جامعه نهادینه شود مشکلات ما را حل خواهد کرد.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی، شهید رجایی، شهید بهشتی و دیگر شهدایی که توفیق شهادت داشتند،‌ دارای ویژگی پسندیده اقامه نماز اول وقت بودند. دیگر ویژگی بارزی که در شهدایی مثل شهید باکری دیده می‌شود خدمت به مردم است. اگر بخواهیم بعد از واجبات الهی، ویژگی‌ شاخصی را به عنوان معارف الهی به جامعه معرفی کنیم خدمت به خلق و نیازمندان است.

 موسوی‌فرد بیان کرد: با بررسی زندگی شهدا متوجه می‌شویم که خدمت به مردم در زندگی آن‌ها موج می‌زد. بعد از انقلاب اسلامی هم کم نبودند معلمانی که در مناطق محروم و روستایی تلاش کردند و دانش‌آموزان را گردهم آوردند و آن‌ها را از نعمت دانش و تحصیل برخوردار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار