سردار شرفی:

امروز هیچ سازمانی به تنهایی قادر به مبارزه با این پدیده اعتیاد نیست/ اعتیاد چهارمین بحران جهانی

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر سیایت‌های خود را در ۱۱ بند به همه سازمان‌های اعلام کردند، گفت: امروز هیچ سازمانی به تنهایی قادر به مبارزه با این پدیده خانمان سوز نیست.
کد خبر: ۳۷۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ - 29December 2019

امروز هیچ سازمانی به تنهایی قادر به مبارزه با این پدیده اعتیاد نیست/ اعتیاد چهارمین بحران جهانیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در آیین اختتامیه جشنواره فیلم ۱۱۰ ثانیه مردم و امنیت با موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیگیری از اعتیاد که امشب در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به اینکه زمانی که خداوند انسان را آفرین آن را تکریم کرد، اظهار داشت: در عصر فعلی متاسفانه کرامت انسانی در عرصه جهانی توسط مواد افیونی در حال از بین رفتن است.

وی با بیان اینکه امروز اعتیاد پس از فقر، رشد جمعیت و تهدیدات محیط زیست و هسته‌ای چهارمین بحران جدی در جهان محسوب می‌شود، گفت: امروز مواد مخدر به عنوان جنگ بدون مرز، بحران خاموش و بزرگترین عالم نامیده می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر سیایت‌های خود را در ۱۱ بند به همه سازمان‌های اعلام کردند، گفت: امروز هیچ سازمانی به تنهایی قادر به مبارزه با این پدیده خانمان سوز نیست.

شرفی گفت: ناجا امروز مشکل خود را با اهالی هنر و رسانه به اشتراک گذشته است و هنرمندان باید زیبا و هنرمندانه در راستای پیشگری از اعتیاد ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار