سردار اشتری در پیامی به مناسبت حماسه ۹ دی تاکید کرد؛

«۹ دی» پاسخ هوشمندانه و فریاد غیرت عاشورایی مردم بصیر به فتنه ۸۸

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی حماسه ۹ دی را پاسخ هوشمندانه و فریاد غیرت عاشورایی مردم بصیر به فتنه سهمگین ۸۸ دانست.
کد خبر: ۳۷۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ - 29December 2019

«9 دی» پاسخ هوشمندانه و فریاد غیرت عاشورایی مردم بصیر به فتنه 88به گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرارسیدن «۹ دی» را گرامی‌داشت.

متن پیام فرمانده نیروی انتظامی بدین شرح است:

نهم دی ماه یادآور حماسه بزرگ ملت شریف ایران اسلامی در عبور از فتنه‌ای سنگین و ورق دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نقش تاریخ ساز آن از جنس ایام الله و حماسه هایی، چون ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶، ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و ۳ خرداد ۱۳۶۱ به حساب می‌آید.

این رویداد سرنوشت ساز، پاسخ هوشمندانه و فریاد غیرت عاشورایی مردمانی بصیر به فتنه سهمگین سال ۱۳۸۸ است که با قانون شکنی و لجاجت برخی خواص قدرت طلب و اسیر دست مشاوران نفوذی و نا اهل رقم خورد تا بزعم خویش اردو کشی‌های خیابانی را در قالب کودتای مخملی، ابزاری برای پیشبرد سیاست فشار از پایین و ابطال انتخابات قرار دهند. سیاستی که خروجی آن چشم طمع عناصر کینه توز در پیاده سازی طرح براندازی و تغییر نظام برپایه بهانه‌های انتخاباتی با اسم رمز تقلب را دنبال می‌کرد.

در این میان تدابیر حکیمانه و مشفقانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای روشنگری و برافروختن چراغ معرفت و بصیرت به همراه حلم و بردباری در ظلمات برآمده از غبار فتنه به موازات راهبرد هوشمندانه جذب حداکثری، دفع حداقلی از سوی معظم له به خروش آمیخته با بصیرت دینی و غیرت انقلابی مردم ولایتمدار در نهم دی منتهی و به ۸ ماه آشوب، قانون شکنی و لجاجت قدرت طلبان داخلی و توهمات انقلاب رنگی و براندازی در ذهن بیمار دشمنان بیرونی و پادو‌های حقیر آنان پایان داد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت این حماسه بزرگ و احترام به مردم بصیر کشورمان، به ارواح نورانی شهیدان همیشه جاوید امنیت و مقابله با آن فتنه، به انجام تکالیف خود در مسیر نگهبانی از امنیت و عزت مردم و کشور عزیزمان به خود می‌بالد و آمادگی خود را برای ادای دین نسبت به انقلاب، نظام اسلامی، مقام ولایت و شهیدان سرافراز اعلام می‌دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار