مردم علیرغم مشکلات با حضور در مراسم «۹ دی» خواب دشمنان را آشفته خواهند کرد

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان این که ۹ دی به نماد وحدت ملت ایران تبدیل شده است، گفت: مردم ایران امسال هم با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی با حضور در راهپیمایی و تجمعات ۹ دی اجازه نخواهند داد تا خواب دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران تعبیر شود.
کد خبر: ۳۷۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ - 30December 2019

مردم علیرغم مشکلات با حضور در مراسم «۹ دی» خواب دشمنان را آشفته خواهند کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به یوم‌الله ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی‌ماه به نماد وحدت و انسجام ملت ایران تبدیل شده و مردم در ۹ دی ۸۸ با وحدت و یکپارچگی مثال‌زدنی خود، حمایت و پشتیبانی‌شان را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

وی افزود: ملت ایران در صحنه‌های مختلف از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همواره پشتیبان نظام بودند و چه در عرصه‌های جنگ سخت و چه در عرصه‌های جنگ نرم حمایت خود از نظام را دریغ نکردند.

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: ملت ایران پس از چند ماه اغتشاش و آشوب فرصت‌طلبان در سال ۸۸ با حضور در راهپیمایی در ۹ دی ماه آن سال نشان دادند که هیچ‌گاه فریب دشمن را نخورده و همواره پشت نظام ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند بین صفوف به هم‌پیوسته آن‌ها فاصله ایجاد کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: امروز اگرچه ملت ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند و شرایط زندگی برای آن‌ها سخت و دشوار است، اما ملت به خوبی آگاهند که این نتیجه دسیسه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی است که کمر به سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند.

وی افزود: مردم گرچه در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند، اما علت آن را به خوبی می‌دانند و می‌دانند که این فشار‌های معیشتی به خاطر توطئه بدخواهان مردم و نظام در داخل و خارج است و برنامه دشمنان برای سقوط نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان گفت: ان‌شاءالله در ۹ دی ماه امسال نیز همچون سال‌های قبل شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود و مردم بار دیگر آن هم در این شرایط حساس، وحدت، یکپارچگی و انسجام خود را به رخ همگان خواهند کشید و اجازه نخواهند داد تا خوابی که بدخواهان برایشان دیده‌اند تعبیر شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار