مردم با حضور شکوهمند در حماسه ۹ دی ‌سناریوی دروغین دشمنان را تغییر دادند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیام مهم حماسه ۹ دی گفت: حضور آگاهانه و توأم با وحدت مردم در صحنه‌های مختلف بزرگترین تهدیدها و فتنه‌ها را از سر کشور دور می‌کند.
کد خبر: ۳۷۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ - 30December 2019

مردم با حضور شکوهمند در حماسه ۹ دی ‌سناریوی دروغین دشمنان را تغییر دادندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حمیدرضا مقدم‌فر» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن سالروز حماسه یوم‌الله ۹ دی، آن را یکی از روز‌های بزرگ و به‌ یادماندنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: ۹ دی در چهار دهه اخیر که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، یکی از روز‌های بزرگ و وقایع عبرت‌آموز است.

وی با بیان این که حماسه ۹ دی یک پیام آشکار و مهم دارد، بیان کرد: هرگاه مردم در برابر فتنه‌ها حتی بزرگترین تهدید‌ها علیه انقلاب اسلامی اجتماعی بر مبنای آگاهی، بصیرت و وحدت داشته باشند، می‌توانند فتنه‌های دشمنان را از سر کشور دور کنند.

مقدم‌فر با تأکید بر این که حضور مردم در صحنه‌های مختلف ضامن بقا و استمرار انقلاب اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در اجتماعات عظیمی مانند ۹ دی این پیام را به دشمن می‌دهد که ملت ایران در حمایت از انقلاب و ارزش‌های خود عقب نمی‌نشیند.

وی ادامه داد: در حوادث آبان ماه امسال هم اجتماع و حضور مردم در صحنه بود که کار آشوبگران را تمام کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که فتنه ۸۸ از سوی دشمنان فریب بزرگ نام گرفته بود، گفت: در آن حوادث بنای دشمنان بر این بود که با یک سناریوی فریب و تهمت تقلب به نظام، فکر مردم را نسبت به حاکمیت و انقلاب اسلامی تغییر دهند، اما حضور مردم در صحنه و خلق حماسه ۹ دی این پیام را داشت که «ما فریب نخوردیم».

وی تأکید کرد: ۹ دی برای همیشه تاریخ انقلاب یک پیام بزرگ دارد؛ این‌که حضور مردم در صحنه بزرگ‌ترین تهدید‌ها را تمام و کشور را واکسینه می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار