مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

9 دی روز بصیرت ملت ایران است

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 دی روز بصیرت و خروش ملت ایران و شناخت حق و حقیقت علیه فتنه دشمنان انقلاب اسلامی و جهل نادانان است.
کد خبر: ۳۷۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ - 30December 2019

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، 9 دی را روز بصیرت و خروش ملت ایران و شناخت حق و حقیقت علیه فتنه دشمنان انقلاب اسلامی و جهل نادانان دانست و اظهار داشت: دشمنان به خیال خود با یک حرکت پلید با همراهی عده‌ای خود فروخته در داخل در سال 88 خواستند پایه‌های این نظام و انقلاب را سست کنند اما این خواسته خود را به گور برده و خواهند برد.

وی افزود: مردم غیور و حسینی و ولایت‌مدار ما در 9 دی سال 88 نشان دادند که بیرق و علم و عزای امام حسین (ع) خط قرمز است و هرگونه بی‌احترامی به خطوط قرمز آنها، محبت و عشق امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) و ولایت را در خون آنها به جوش خواهد آورد و هرگز در برابر گستاخی‌های دشمنان و ایادی خود فروخته آنها سکوت نخواهند کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 دی یادآور حرکت خودجوش مردمی است که در سال 88 در چنین روزی به خیابان‌ها آمده و پایه‌های انقلاب و نظام را بیش از پیش محکم‌تر و استوارتر کردند.

جهانبخشی با بیان اینکه با وجود گذشت یک دهه از آن روزها، استکبار جهانی و دشمنان از فتنه علیه جمهوری اسلامی دست نکشیده‌اند، گفت: در آبان امسال دیدیم که چگونه فتنه‌گران مطالبه به حق مردم را به حاشیه بردند و به اموال عمومی مردم خسارت زدند و حتی برخی از عزیزان بسیجی ما در دفاع از وطن به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی لحظه‌ای از توطئه، نقشه‌ها و برنامه‌های خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دست نکشیده‌اند و از هر ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۹ دی امسال باز فرصت ارزشمندی است تا مردم بار دیگر بصیرت خود را نشان داده و ضمن میثاق دوباره امت با ولایت حمایت خود را از انقلاب اسلامی نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار