رونمایی از سنگ مزار شهید شناسایی شده دفاع مقدس در «رشتخوار»

مراسم رونمایی از سنگ مزار شهید «حسنعلی ایزدی» از شهدای شناسایی شده دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در «رشتخوار» برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشتخوار، همزمان با 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از سنگ مزار شهید «حسنعلی ایزدی» از شهدای شناسایی شده دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم امروز در پارک شهدای گمنام شهر «رشتخوار» رونمایی شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، وفاداری خود را در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، شهید «حسنعلی ایزدی» فرزند عبدالحسین در 16 مرداد 1344 در «شیروان» از توابع استان خراسان شمالی متولد شد. وی در 4 تیر 1367 در سن 23 سالگی در تک دشمن در «جزیره مجنون» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید والامقام در 25 فروردین 1392 مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در «رشتخوار» تشییع و در پارک شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده شد که در سال 1394 از طریق آزمایش DNA هویت این پیکر مطهر به عنوان چهارمین شهید گمنام شناسایی شده استان خراسان رضوی احراز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها