حماسه ۹ دی؛

تیر خلاص مردم به فتنه‌گران

دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم وقتی دیدند فتنه‌گران متنبه نمی‌شوند و از راه انحراف خود برنمی‌گردند، در حماسه ۹ دی شرکت کردند و تیر خلاص را به آبروی فتنه گران زدند. مردم ایران بار‌ها نشان داده‌اند که بزرگترین حامی انقلاب هستند و از همه چیز خود برای حفظ آن گذشته‌اند.
کد خبر: ۳۷۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 30December 2019

تیر خلاص مردم به فتنه‌گرانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدکاظم انبارلویی» در گفت‌وگویی، با اشاره به حماسه نهم دی و این که مردم ایران اسلامی با بصیرت توانستند سره را از ناسره تشخیص دهند، اظهار داشت: مردم ما بصیر و آگاه هستند و مسئولیت‌های تاریخی خود را می‌دانند.

این مردم، انقلابی در جهان آفریدند که نظیر ندارد و به تعبیر امام راحل و رهبری، شهدای این انقلاب و یاران واقعی آن، مقامی حتی والاتر از اصحاب پیغمبر دارند چرا که این‌ها پیغمبر را ندیدند، اما فداکاری‌شان بیش از یاران واصحاب پیامبر بود.

انبارلویی تاکید کرد: این ملت انقلابی را چند نفر فریبکار در رسانه‌های مجازی دشمن، نمی‌توانند فریب دهند؛ این‌ها صاحب رسالت و اراده هستند؛ لذا در آشوب‌های سال ۸۸ به دلیل این که فتنه در داخل کشور از سوی کسانی که سابقه‌ای در انقلاب داشتند، نمایندگی می‌شد زمانش کمی طولانی شد. مردم از همان ابتدا می‌دانستند این افراد، خائن به آرمان‌های انقلاب هستند و به همین خاطر منتظر بودند تا متنبه شوند و به سمت ملت بازگردند.

دبیر سیاسی حزب موتلفه یادآور شد: مردم وقتی دیدند فتنه‌گران متنبه نمی‌شوند و از راه انحراف خود برنمی‌گردند، در حماسه ۹ دی شرکت کردند و تیر خلاص را به آبروی فتنه‌گران زدند و نشان دادند، بزرگترین حامی این انقلاب هستند و از همه چیز خود برای حفظ انقلاب گذشته‌اند.

سردبیر پیشین روزنامه رسالت خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت مردم در حماسه ۹ دی، آمریکا را در نبرد نرم دومش علیه این نظام و انقلاب شکست داد و مردم تجربیات زیادی از این انقلاب رنگین کسب کردند. چنانچه در توطئه‌های سال‌های ۹۶ و ۹۸ نیز که برای فروپاشی نظام طراحی کرده بودند، به شدت شکست خوردند و با سطح بصیرت و آگاهی مردم رو به رو شدند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار