فرمانده انتظامی خراسان شمالی مطرح کرد؛

حماسه ۹ دی؛ حماسه ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی ایران

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: جریان ۹ دی حماسه ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی است و مردم ثابت کردند که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مردمی است.
کد خبر: ۳۷۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 30December 2019

حماسه ۹ دی؛ حماسه ماندگار تاریخ جمهوری اسلامیسردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی اظهار داشت: در جریان فتنه سال ۸۸ بعضی از خواص نتوانستند خود را با مردم همراه کنند و یک فاجعه بزرگ در کشور رخ داد.

وی به ابعاد مختلف فتنه سال ۸۸ و حماسه نهم دی پرداخت و خاطرنشان کرد: فتنه تلاشی است که با مجموعه اقدامات داخلی و خارجی و با هدف برهم زدن وحدت دینی و ملی جامعه منجر به آشوبگری و تخریب می‌شود. در جریان فتنه سال ۸۸ هدف دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که به وسیله عناصر داخلی و معاندین خارجی هدایت می‌شد.

مظاهری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در طول تاریخ همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: نظام‌های استکباری از قبل زمینه را برای راه اندازی فتنه در سال ۸۸ فراهم کرده و انتخابات را بهانه‌ای برای اجرایی کردند نقشه شوم خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام الهی، تحت حمایت حضرت، ولی عصر (عج) و با مدیریت مقام معظم رهبری است.

وی همچنین با بیان اینکه جریان ۹ دی حماسه ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی است، گفت: در حماسه ۹ دی مردم ثابت کردند که قدرت نظام جموری اسلامی ایران قدرت مردمی است.

مظاهری با اشاره به اینکه مردم در جریان‌های مختلف ثابت کردند هموراه پشتیبان و پایبند نظام اسلامی هستند، افزود: ۹ دی سال ۸۸ تجلی روح دیانت حاکم بر مردم و حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی جوشش درونی مردم و همگانی بودن را از ویژگی‌های نهم دی دانست و خاطرنشان کرد: نمایش قدرت مردم، مشروعیت نظام، شکست توطئه دشمن، تقویت اتحاد و انسجام ملی و واکسینه شدن مردم و نظام در برابر فتنه‌ها از پیام‌های این روز بزرگ است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: پایبندی و عزم راسخ بر تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، اعتقاد راسخ به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایبندی به ارزش‌ها و باور‌های دینی، بینش عمیق، بصیرت، هوشیاری کارکنان در این جریان باعث شد تا کوچکترین لغزشی در این مجموعه به وجود نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها