مردم خاش در حماسه 9 دی با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند

در گرامی داشت حماسه 9 دی مردم خاش اعم از شیعه و سنی، علما و بزرگان و معتمدان و مسئولان و ... با حضور در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی با آرمان‌های والای انقلاب و رهبری پیمان و میثاقی دوباره بستند و اتحاد یکپارچه خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۷۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 30December 2019

مردم خاش در حماسه نه دی با آرمانهای انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامی داشت حماسه 9 دی مردم خاش اعم از شیعه و سنی، علما و بزرگان و معتمدان و مسئولان و غیره با حضور در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی با آرمانهای والای انقلاب و رهبری پیمان و میثاقی دوباره بستند و اتحاد یکپارچه خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم «صاحب گل صالحی» فرماندار خاش اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با ویژگی انقلابی، ولایت پذیری و ولایتمداری و با روحیه شهادت طلبی به آرمان های انقلاب وفادار هستند.

صاحب گل صالحیدر گردهمائی اقشار مختلف مردم خاش بیان کرد: بصیرت مردمی و حماسه 9 دی نماد عزتمندی ایران اسلامی است.

وی افزود: مردم ایران با پشتیبانی از رهبری و دفاع از ولایت فقیه برای کشور عزت آفریدند و با حضور منسجم خود در صحنه توانستند بلوغ فکری خود را در 9 دی 88 به نمایش گذاشتند.

مقام عالی دولت در خاش ادامه داد: مردم ایران با شناخت، آگاهی،درک، بینش و شعور بالا از سالهای آغازین انقلاب تاکنون به دنیا نشان داده اند که حامی و پشتیبان اسلام و انقلاب بوده و هستند و با علاقمندی به نظام اسلام و حفظ وحدت و همدلی به عزت کشور می اندیشند.

فرماندار خاش تصریح کرد: دولت و مجموعه کارگزاران نظام اسلامی برای خدمت به مردم دلبسته اند و آگاهانه در صحنه خدمت حاضر بوده و به رفع مشکلات مردم هستند.

وی اظهار کرد: عزت و کرامت و اقتدار کشور برای مردم و ابرقدرتهای دنیا به اثبات رسیده و با نقش آفرینی های مردم و خدمت رسانی، اجرای عدالت و مقابله با فساد و افزایش شاخص های رفاه اجتماعی شاهد تحقق آرمانهای اسلامی و انقلابی در کشور هستیم.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش هم از حضور ماندگار، پرشور و حماسی مردم در صحنه قدردانی کرد.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش هم با تاکید بر اینکه در ایران شیعه و سنی مطرح نیست و اسلام محور و شاخص هستند گفت: دفاع از ارزشهای ناب اسلامی و انقلابیون ذات و خون ملت مومن و انقلابی ایران است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا، ناخدای کشتی اسلام و انقلاب نشان داده اند که رهبری شجاع، بصیر، آگاه بر تمام مسائل هستند و در هدایت و رهبری بی مثال اند.

سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش نیز با گرامی داشت حماسه نه دی از حضور پرشور و آگاهانه مردم در صحنه تقدیر کرد و افزود: حماسه نه دی تجلی بصیرت، میثاق امت با ولایت بوده و این مهم با حضور حماسی مردم در صحنه در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در فتنه 88 حقیقت اسلام و انقلاب به واسطه حضور مردم در صحنه نمایان و باطل با شکست مواجه گردید، اظهار داشت: هر گاه دشمنان استکباری، منافقان و عوامل سرسپرده بیگانگان در صحنه آمده اند؛ فتنه و نا امنی به وجود آمده اما حضور بی بدیل مردم و تدابیر هوشمندانه رهبری توانسته نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.

وی ادامه داد: دشمنان استکباری همواره بی اعتمادی خود را به اثبات رسانده اند و برای ایران ثابت شده که آنها با اسلام و انقلاب و مردم ایران مشکل دارند و از فرصت های مختلف برای ضربه زدن به کشور و ملت بزرگ ما بهره می برند که فتنه 88 و فتنه 98 نمونه های شاخصی از فتنه انگیزی های دشمنان به شمار می روند.

فرمانده سپاه خاش با برشمردن خدمات نظام در ابعاد مختلف و تلاش های دولتمردان برای اجرای عدالت بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و توانمند تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار