آیت الله علم الهدی:

خسته‌ها از انقلاب نباید خانه ملت را در اختیار بگیرند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز در میانه راه گرفتار جریان‌های خسته شدیم، افرادی که قصد دارند بازگردند؛ بر همین اساس با توجه به انتخابات پیش رو نگذاریم خسته‌ها از انقلاب و کسانی که با رهبری زاویه دارند خانه تصمیم‌گیری ملت را در اختیار بگیرند.
کد خبر: ۳۷۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در اجتماع پایانی مراسم راهپیمایی حماسه ۹ دی که امروز در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: پس از گذشت 10 سال از فتنه 88، ریشه و ماهیت این فتنه نیازمند بازخوانی است و اینکه حماسه ۹ دی چه نقشی داشت نیز مهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه جنس فتنه متفاوت بود، گفت: جنس جدید فتنه دشمن را رهبری تشخیص دادند و سفارش‌های مهمی داشتند و اعلام خطر از طرف ایشان شروع شد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: جنس فتنه برای مردم سابقه نداشت و ظاهر قضیه یک رقابت انتخابات سیاسی بود و درک اینکه در پی آن فتنه ساخته شده توسط دشمن است آسان نبود.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: حماسه 9 دی باطل‌السحر فتنه بود و در نتیجه بصیرت و مدیریت رهبری، مردم به جنس فتنه دشمن واقف شدند.

وی تصریح کرد: مظلومیت سیدالشهدا(ع) برای همه بصیرت‌آفرین است و این مظلومیت در جریان فتنه ۸۸ نیز افشاگر واقعیت دشمن بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه گفت: فتنه ۸۸ سرآغاز جنس جدید فتنه‌ها در کشور بود و فتنه ۹۶ نیز از همان نوع بود.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: امروز در میانه راه گرفتار جریان‌های خسته شدیم؛ افرادی که قصد دارند بازگردند. جریان غیرانقلابی که ایمان به نظام اسلامی نداشت نیز به این پیمایش عقیده ندارند و منافعشان را در توقف انقلاب می‌دانند.

وی تصریح کرد: جریان خسته و غیرانقلابی قصد رفتن به بالای قله ندارد و اعلام می‌کند برای لقمه‌ای نان با آمریکا، اروپا و دشمن خدا صلح و مذاکره کنیم.

امام جمعه مشهد گفت: مقاومت و جهاد انقلابیون و حضور جهادگرانه مردم دارای اهمیت است. اکثریت مردم حزب‌اللهی هستند و به معنای اینکه مقاومت ما، ریاضت نیست و باید به قدرت داخلی متکی باشیم واقف است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: اقلیتی هم هستند که از انقلاب خسته‌اند و خداوند در سوره مجادله آن‌ها را معرفی می‌کند که از پیروی از رهبری دست کشیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پایان گفت: حزب‌ شیطان می‌گوید برای زندگی بی دردسر با آمریکا معامله باید کرد لذا انتخابات نزدیک است؛ نگذاریم خسته‌های از انقلاب و کسانی که با رهبری زاویه دارند خانه تصمیم‌گیری ملت را در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار