رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

۹ دی روز حماسه مردم برای دفاع از حقیقت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام «سید ضیاالدین آقاجان‌پور» گفت: ۹ دی روز بصیرت و حماسه عظیم مردمی بوده و این روز حماسه مردم برای دفاع از حقیقت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ - 30December 2019

۹ دی روز حماسه مردم برای دفاع از حقیقت انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید ضیاالدین آقاجان‌پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پیش ازظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در امامزاده قاسم بابل با بیان اینکه پیوند امت با ولایت یک پیوند ناگسستنی است، اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و حماسه عظیم مردمی بوده و این روز حماسه مردم برای دفاع از حقیقت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان هیچ گاه از دشمنی خود دست بر نخواهند داشت و کوته‌فکران مبادا فکر کنند که دشمن با ما دوست خواهد شد؛ زیرا دشمن، دشمن است و بیگانه، بیگانه است و کسانی که فکر می‌کنند دشمن با ما دست دوستی داده است بدانند که برجام سندی است برای بدعهدی‌های دشمنان، آنان با تحریم اقتصادی درصدد آن هستند که عرصه را برای این ملت به تنگ بیاورند.

آقاجان‌پورافزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با توجه به قدرت دفاعی این سرزمین که با اتکا به توانمندی‌های جوانان این سرزمین به وجود آمده است جرأت تعارض ندارند و با فتنه ۸۸ و دیگر توطئه‌ها قصد داشتند با از بین بردن وحدت، بین مردم نفوذ کنند که با بصیرت و روشنگری مردم این نفوذ هیچ گاه صورت نخواهد پذیرفت زیرا مردم همه باهم هستند و در این مسیر با مقاومت ایستادگی خواهند کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پایان ضمن تشکر از بصیرت و آگاهی ملت شریف ایران اظهار داشت: عزت و آبروی امروز جمهوری اسلامی ایران پایبندی به آرمان‌های اسلامی است که در تمام ادوار با نظام سلطه مبارزه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار