برگزاری آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در خلخال

آیین بزرگداشت حماسه 9 دی امروز همزمان با سراسر کشور در مصلای خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ - 30December 2019

برگزاری آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در خلخال

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی امروز همزمان با سراسر کشور در مصلای شهرستان خلخال و با حضور جمعی از شهروندان خلخالی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدمحمد سید سیاح» مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در این آیین گفت: مردم آگاه و همیشه در صحنه خلخال همواره در خاموش کردن دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی پیشتاز  بوده‌اند. 

وی افزود: حماسه مردم با بصیرت کشورمان در نهم دی سال ۸۸ پاسخی مناسب به بیش از ۲۰ سال تهاجم فرهنگی دشمن بود و مردم با این حماسه همه دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را در هم شکستند.

این مسئول با بیان اینکه بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور به موقع مردم در صحنه بود که حماسه نهم دی را رقم زد، افزود: این حماسه برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه خلخال نیز در سخنانی بر لزوم داشتن بصیرت و همراهی با نظام و انقلاب اسلامی جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام خمینی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تاکید کرد.

سرهنگ «جهانبخش عطایی» گفت: سالروز ۹ دی تجلی قدرت خدا، حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و برخاسته از بصیرت و حضور در عرصه مجاهدانه مردم در صحنه است.

وی سالروز حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق با ولایت را تجلی ایمان و حضور آگاهانه مردم غیرتمند و با بصیرت ایران اسلامی در مقابل دسیسه بزرگ دشمنان کشور دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار