حسین مظفر:

مسئولان حل مشکلات کشور را به امضای لوایح خارجی گره نزنند/ راهپیمایی 8 دی نشانه بصیرت و آگاهی مردم اردبیل

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روزهایی که ملت ایران با اتحاد و انسجام، بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند حقیقتاً مصداق بارز ایام الله است و مردم اردبیل در 8 دی بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۷۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ - 30December 2019

مسئولان حل مشکلات کشور را به امضای لوایح خارجی گره نزنند/راهپیمایی 8 دی ماه نشانه بصیرت و آگاهی مردم اردبیل

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «حسین مظفر» امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت که با حضور مردم ولایی اردبیل در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این روزهای عزت‌بخش، روزهایی که ملت ایران با اتحاد و انسجام، بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند حقیقتاً مصداق بارز ایام الله است.

وی افزود: روزی عده‌ای با سکوت هیزم در آتش فتنه ریختند اما این ملت بصیر و قهرمان ایران بود که از این فتنه بزرگ سربلند بیرون آمد و تمامی نقشه‌های شوم و تحلیل‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: شاید برخی فکر کنند که فتنه ۸۸ یک منازعه‌ انتخاباتی بود اما در اصل این فتنه طراحی شده از سوی دشمن برای براندازی نظام بود، اما مردم ولایت‌مدار به‌موقع از آرمان انقلاب و اسلام دفاع کردند و اجازه‌ نقش‌آفرینی به دشمن ندادند.

مظفر با اشاره به راهپیمایی هشتم دی ۸۸ مردم اردبیل، بیان داشت: ملت همواره آگاه و بصیر اردبیل یک روز، زودتر از سراسر ایران وارد عرصه‌ی مقابله با دشمن شدند و جواب دندان‌شکنی به هتاکان دادند.

وی ادامه داد: مسئله‌ استحاله‌ خواص از قبل از اسلام و صدر اسلام وجود داشته و تا به امروز ادامه دارد؛ کشورها و سرزمین‌های بسیاری که وضعیت خوبی داشته‌اند در طول تاریخ به علت ضعف مسئولان تمامی ملت را دچار بدبختی کرده‌اند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به عدم نیاز کشور برای تکیه بر عوامل خارجی جهت رفع مشکلات، گفت: همه شاهد بودند که در برجام آمریکا و متحدان تعهدهای بسیاری دادند و امضاهای متعدد پای پیمان‌نامه‌ها درج کردند اما به راحتی آب خوردن به تمامی تعهدات خود پشت پا زدند.

مظفر افزود: در هیچ کجای تاریخ بشر دیده نشده که آمریکایی‌ها به عهد و پیمان خود پایبند باشند و نمی‌دانم چرا برخی مسئولان همچنان به دنبال لوایح و پیمان‌نامه‌های جدید هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره لایحه‌ FATF اضافه کرد: لوایح قبلی که از چارچوب برخوردار بود، چه خروجی مثبتی برای مردم و کشور ما داشت که امروز عده‌ای به‌دنبال تصویب این لایحه بدون قالب و چارچوب هستند؛ ملت بزرگ و بصیر ایران بدانند ما به دنبال سیاست‌کاری و سیاست‌زدگی نیستیم، حقیقتاً این لایحه به نفع کشور و ملت بزرگ ایران نیست و دردی از مشکلات مردم دوا نخواهد کرد.

وی در ادامه از تجربه‌ تلخ برجام یاد کرد و بیان داشت: زمان زیادی از تصویب توافق‌نامه‌ برجام نگذشته است، مگر غیر از این بود که آمریکا و هم‌پیمانانش مجدداً خیانت و دشمنی خود را ثابت کردند، از مسئولان خواهشمندیم حل مشکلات کشور را به امضای اینگونه لوایح گره نزنند.

مظفر ضمن اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال، تشریح کرد: مردم ایران اسلامی در فصل انتخابات قرار داریم و از همه تقاضا دارم که نمایندگان خود را با دقت بررسی کنند و به افراد متعهد و مومن انقلابی رای دهند چرا که سرنوشت کشور دست خود این ملت بزرگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار