مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مردم 9 دی نقاب را از فتنه‌گران کنار زدند

«حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر» گفت: مردم با حضور خود در صحنه، روز 9 دی ماه، نقاب فتنه گران را کنار زده و پیوند فتنه گران داخلی با دشمنان خارجی را آشکار کردند.
کد خبر: ۳۷۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌‎الاسلام والمسلمین «حسن کاملی‌فر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان مرند اظهار داشت: برخی مسئولان و مدیران که نان نظام و مردم را می‌خورند، زیر علم فتنه‌گران سینه می‌زنند، برخی آقایان علی‌رغم تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، نه تنها فاصله و خط قرمز خود با فتنه را حفظ نکرده‌اند بلکه سعی می‌کنند در جامعه نسبت به فتنه و فتنه گران حساسیت‌زدایی کنند.

وی افزود: برخی مسئولان به جای اینکه فتنه‌گران و افراد در حصر را وادار به عذرخواهی از مردم کنند، از آن‌ها به صورت علنی حمایت می‌کنند و به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه حوادث سال 88 اعتراض طبیعی انتخاباتی نبود، عنوان کرد: قطعاً مسائل فتنه سال 88 فتنه و توطئه‌ای برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به اینکه حوادث سال 88 توسط قدرت‌های سلطه جهانی طراحی و به دست عوامل خائن و جاهل در داخل کشور پیاده سازی شد، توضیح داد: مدل استفاده در فتنه 88 همان مدل انقلاب‌های رنگین یا کودتای مخملی بود که در برخی کشورها مثل اوکراین، گرجستان و صربستان اجرا شده بود.

کاملی‌فر تاکید کرد: استکبار، غرب گراها را برای ثبت نام در انتخابات تشویق می‌کند اگر پیروز شدند که هیچ اگر نتیجه دلخواه آنان محقق نشد، با برپایی فتنه، سعی در اغتشاش دارند و با بهره گیری از رسانه‌ها افکار عمومی را دچار شک و فریب می‌کنند تا اهداف خود را پیاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات سال 88 مشارکت حداکثری داشتند اما فتنه گران با ادعای دروغ تقلب، رفراندوم عظیم انتخابات سال 88 را مخدوش کردند تا دشمنان برای براندازی نظام امیدوار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اعلام اینکه فتنه‌گران در سال 88 بازیچه دشمنان شناسنامه دار و قسم خورده ایران شدند، یادآور شد: آنان با اردوکشی‌های خیابانی خسارت‌هایی را به اموال عمومی وارد کردند که موجب شد، کشور 8 ماه دچار التهاب شود.

وی همچنین حرکات سال 88 را شورش علیه قانون، شرع، نظم و مردم و ولایت فقیه دانست و ابراز داشت: مردم با حضور خود در صحنه، روز 9 دی ماه، نقاب فتنه گران را کنار زده و پیوند فتنه گران داخلی با دشمنان خارجی را آشکار کردند.

‌کاملی فر در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کشور روبه بهبود است، تصریح کرد: با افزایش فروش نفت جمهوری اسلامی در مقایسه با ماه‌های گذشته، دشمن احساس می‌کند که پروژه فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی شکست خورده و لذا امروز نقشه جدید دشمن تمرکز و ایجاد آشوب در داخل کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: دشمن تلاش می‌کند مردم را در مقابل دولت و حاکمیت قرار دهد و از بستر گرانی و تورم و نارضایتی مردم برای پیاده کردن نقشه‌های شوم خود استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها