امام جمعه موقت تهران:

رفع مشکلات اقتصادی کشور مستلزم توجه دولتمردان به سیاست‌های ابلاغی رهبری است

حجت‌الاسلام «سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد» گفت: اگر سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه دولتمردان قرار گیرد بدون شک در کمترین زمان مشکلات اقتصادی رفع و ظرفیت‌های بالنده اقتصادی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» امام جمعه موقت تهران امروز در مراسم گرامی‌داشت یوم‌الله 9 دی در شهر یاسوج  اظهار داشت: یوم‌الله 9 دی یادآور زمان‌شناسی و حضور به موقع ملت بزرگ ایران است که با مشاهده بیگانگان و فتنه‌گران روبروی جریان انقلاب، با همه توان و قدرت در مقابل آنها ایستادند.

وی با بیان اینکه ایستادگی به موقع ملت ایران در 9 دی سال 88 تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته با توطئه‌های مختلف دشمنان روبرو بوده که در همه این توطئه‌ها پیوند رهبری و امت اسلام منجر به شکست دشمن شده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: در دوران دفاع مقدس نیز در سایه این پیوند عزت‌آفرین به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کردیم و قدرت دفاعی امروز ایران اسلامی دستاورد همین دوران است.

ابوترابی‌ به تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران اشاره داشت و بیان داشت: نظام اسلامی در سایه حضور و مشارکت مردم از مشکلات و تحریم‌های سخت عبور کرده است.

وی با اشاره به حوادث آبان امسال، اضافه کرد: مردم به نحوه اجرای تغییر قیمت بنزین و اینکه چرا در جریان این تصمیم قرار نگرفتند اعتراض داشتند اما در عین حال معتقد بودند که باید با جدیت با کسانی که دست به آشوب زدند برخورد شود.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: ما از ظرفیت‌های خوبی برخودار هستیم و اگر سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه دولت‌مردان قرار گیرد بدون شک در کمترین زمان مشکلات اقتصادی رفع و ظرفیت‌های بالنده اقتصادی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها