فرمانده سپاه کردستان:

روز نهم دی روز صیانت و دفاع از ارای مردم است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: روز نهم دی روز صیانت و دفاع از ارای مردم بود و در این روز مردم وفادار به نظام و انقلاب، اتحاد و یکپارچگی همه جانبه خود را نشان دادند و به 8 ماه فتنه پایان دادند.
کد خبر: ۳۷۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ - 30December 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار سیدصادق حسینی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز نهم دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم کردستان در این فضا نشان از دلبستگی مردم این خطه به نظام، امام و رهبری است.

وی افزود: در چنین روزی در ۱۰ سال پیش سیل خروشان جمعیت در دفاع از نظام و انقلاب خود جوش به صحنه امدند و به فتنه گران جواب نه دادند و روز انقلاب بصیرت را شکل دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: روز نهم دی روز صیانت و دفاع از ارای مردم بود و در این روز مردم وفادار به نظام و انقلاب، اتحاد و یکپارچگی همه جانبه خود را نشان دادند و به 8 ماه فتنه پایان دادند.

سردار حسینی یادآور شد: ملت ایران اسلامی در این روز با حضور حماسی خود توطئه امریکا و وابستگانش در نطفه خفه کردند و طرحی که از سوی دشمنان با عنوان انقلاب رنگارنگ شکل گرفته بود را با شکست مواجه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این روز انقلابی دیگر تحت عنوان انقلاب بصیرت شکل گرفت، بیان کرد: ملت ایران به برکت رهبری و تعالیم اسلامی همیشه در صحنه هستند و در این چهل سال مشکلات اقتصادی، گرانی، چالش ها و  سختی ها را به جان خریدند اما همواره به دشمنان نه گفته اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه به برکت این انقلاب ملت های مستضعف دنیا نیز در مقابل ظلم و ستم به پا خواستند، گفت: ما در جهان انگونه قدرتمند هستیم که قدرت های بزرگ دنیا به پای ما افتاده اند.

سردار حسینی اظهار داشت: آمریکا در هر جایی که بخواهد می تواند افکار و خواسته های خود را پیاده کند اما در مقابل این ملت سر تعظیم فرود اورده است چرا که ملتی برگرفته از انقلاب و اسلام هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها