فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع):

پرونده ۲۰۰ روزه فتنه ۸۸ اصل نظام و ولایت فقیه را هدف قرار داده بود

سردار «غلامرضا احمدی» با بیان اینکه نظام سلطه ۱۵ سال برای فتنه ۸۸ برنامه‌ریزی کرده بود، گفت: فتنه ۸۸ پرونده ۲۰۰ روزه‌ای بود که توسط فتنه‌گران تشکیل و آتش به جان امنیت این ملت زد تا به هدف خود یعنی براندازی اصل نظام و ولایت فقیه دست یابد.
کد خبر: ۳۷۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) امروز در همایش گرامیداشت ۹ دی و در جمع مردم تربت حیدریه اظهار داشت: در فتنه ۸۸ اگر میدان جنگ از خرمشهر و بستان به خیابان‌های تهران کشیده شد، به اصطلاح تعارض بین اهل قبله آغاز شد و هیچ شخص و جریانی زیر بیرق حق نمی‌تواند بماند مگر آنان که اهل بصیرت، صبر و استقامت باشد.

وی با بیان اینکه نظام سلطه ۱۵ سال برای فتنه ۸۸ برنامه‌ریزی کرده بود، افزود: فتنه ۸۸ پرونده ۲۰۰ روزه‌ای بود که توسط فتنه گران تشکیل و آتش به جان امنیت این ملت زد تا به هدف خود یعنی براندازی اصل نظام و ولایت فقیه دست یابد.

احمدی خاطر‌نشان کرد: این حادثه همانند سایر حوادث از صدر اسلام دو روی سکه داشت که یک طرف آن مرتبط به مدیریت، ولی فقیه زمان و رهبری امام خامنه‌ای برای نجات جان مردم و امنیت کشور بود و روی دیگر آن به سردمداری سران فتنه و با هدایت‌های جبهه استکبار بود تا کشور را به آشوب بکشانند.

این پیشکسوت دفاع مقدس بیان داشت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نظام سلطه بار‌ها اذعان کردند که برای این فتنه و آشوب‌های خیابانی ۱۵ سال برنامه‌ریزی‌های دقیق کرده بودند، اما رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای و حضور آگاهانه مردم در صحنه این فتنه عظیم را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه باید مراقب جریان نفوذ و نفاق در کشور باشیم، از جنگ صفین بعنوان یک نمونه بارز یاد کرد و گفت: مالک اشتر چند ضربه شمشیر تا رسیدن به خیمه معاویه بیشتر فاصله نداشت و اگر جریان نفوذ و نفاق شمشیر زیر حنجر حضرت امیر (ع) قرار نمی‌دادند سرنوشت تاریخ تغییر می‌کرد.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد: حضرت علی (ع) را بالاجبار به مذاکره کشاندند و نتیجه مذاکره ابوموسی اشعری و عمر و عاص آن بود که سر حسین بن علی (ع) در کربلا به نیزه شد.

احمدی افزود: امروز دنیای اسلام در حال گذر از یک پیچ تاریخی و حساس است و تمام اتفاقاتی که در لبنان، عراق و سوریه شاهد آن هستیم تنها یک هدف دارد و آن فروپاشی نظام اسلامی و از بین بردن زنجیره مقاومتی است که سال‌ها آمریکایی‌ها برای نقشه جدید خاورمیانه برنامه‌ریزی کردند که امروز به لطف الهی و خون مطهر شهدای مدافع حرم مولود این تحولات را جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کرده است.

وی با بیان اینکه نباید مردم را از جنگ و سایه جنگ ترساند، افزود: آمریکایی‌ها اگر ذره‌ای اراده و عزم جنگ را داشتند همان دفاع مقدس را به نفع خود خاتمه می‌دادند و یا همان روزی که پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری آن‌ها توسط رزمندگان اسلام ساقط شد حمله نظامی می‌کرد، اما از قدرت منطقه‌ای ایران آگاه است و لازم نیست برخی اشخاص در کشور، مردم و نظام را از سایه جنگ بترسانند و دو قطبی جنگ و مذاکره را در جامعه راه بیندازند.

احمدی در پایان سخنانش به سابقه تربت حیدریه در مبارزه با رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: روز نهم دی از دو جهت برای مردم ولایتمدار تربت حیدریه حائز اهمیت است و نخست آنکه در ۹ دی سال ۵۷ مردم این خطه از خراسان به رهبری علما و بزرگان خود در یک حرکت انقلابی و با تقدیم ۱۰ شهید و ۱۷ جانباز ۴۳ روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، نماد‌های طاغوت را شکستند و با بیرون راندن عوامل سفاک پهلوی زمام امور شهر را به دست انقلابیون سپردند و دوم نیز خروش مردم ولایت مدار تربت حیدریه در ۹ دی ۸۸ و همزمان با سراسر کشور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار