بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان؛

9 دی نماد بصیرت، ولایت‌پذیری و رشد سیاسی ملت ایران است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسمه تعالی

«وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسي‏ بِآياتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَي النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ»

حماسه 9 دی روز شکوه میثاق امت با ولایت و تجدید پیوند با آرمان‌های امام خمینی و انقلاب اسلامی است که موجب یأس و نا امیدی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران شد.

دشمنان این ملت با سرکردگی آمریکا با هدف تغییر ماهیت انقلاب اسلامی ایران و تضعیف نقطه پیوند ملت با ولایت در فتنه 88 با کمک سر سپردگان و جیره خواران داخلی با تمام توان به میدان آمدند ولی به خواست خداوند متعال و در پرتو روشنگری‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شد.

9 دی نماد بصیرت، ولایت پذیری و رشد سیاسی ملت است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هوشمندانه در برابر تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌هایی مانند جنگ تحمیلی، ترور، تحریم‌ها، تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای، مقاومت کرده و پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

مردم ولایی و بصیر لرستان اکنون در سالروز حماسه شکوهمند و به یاد ماندنی 9 دی و نیز در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همگام با سایر هموطنان به فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان یادآور می‌شوند که جریان فتنه را مجدداً راه‌اندازی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده این ملت در حمایت از ولایت خدشه ای وارد کنند، چرا که ملت انقلابی ایران بیدار و هوشیار است با بصیرت، هرگونه تحرکی را پاسخی قاطعانه خواهند داد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها