معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

حماسه ۹ دی اوج بصیرت مردم در فرونشاندن فتنه‌های دشمنان بود

«قاسم حبیب زاده» گفت: حماسه ۹ دی اوج بصیرت مردم در فرونشاندن فتنه‌های دشمنان بود و مردم ایران اسلامی در این روز حماسه‌ای بزرگ خلق کردند که جهانیان را به شگفتی واداشت.
کد خبر: ۳۷۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 30December 2019

حماسه ۹ دی اوج بصیرت مردم در فرونشاندن فتنه‌های دشمنان بودبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «قاسم حبیب زاده» معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر دوشنبه در گردهمایی بزرگ مردم شاهرود هم‌زمان با ۹ دی در میدان امام خمینی (ره) این شهر بابیان اینکه ۹ دی اوج بصیرت مردم در فرونشاندن فتنه‌های دشمنان بود، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در این روز حماسه‌ای بزرگ خلق کردند که جهانیان را به شگفتی واداشت و مردم شاهرود با آن حرکت ویژه کفن پوشان در تهران پیشگام این بصیرت بودند.

وی افزود: ۹ دی فرصتی برای ملت ایران است که پیامشان را هم به دوستان و مدافعان انقلاب در سراسر جهان، هم به مسئولانی که در دستگاه‌های مختلف در پی خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات جامعه هستند برسانند.

پیام مردم ایران اسلامی روشن است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: این روز فرصتی است تا مردم پیام روشن خود را به دشمنان نیز انتقال دهند، دشمنانی که چه در داخل و چه در خارج از کشور برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی نقشه می‌کشند و در نقاط مختلف به خاطر پیشرفت‌های ۴۰ ساله ملت ایران استخوان در گلو و خار در چشم دارند.

حبیب زاده بابیان اینکه دشمنان استمرار و پیشرفت‌های ۴۰ ساله انقلاب را می‌بینند و از فرط حسادت راهی جز دق‌مرگ شدن ندارند، بیان کرد: مردم به دنبال حفظ انقلاب، منافع، هویت و امنیت ملی خودشان هستند.

وی بابیان اینکه دشمنی و عداوت دشمنان علیه ایران اسلامی طبیعی است، ابراز کرد: مردم امروز به دنبال نه گفتن به‌نظام های وابسته‌ای هستند که گذشته پرافتخار ایران و تمدن ایرانی و اسلامی را از او سلب می‌کردند و این طبیعی است که دشمنان سعی دارند در گوشه و کنار کشور و منطقه در پی ضربه زدن به‌نظام اسلامی باشند و آنچه در ۴۰ سال اخیر شامل ترورها، حرکت‌های تجزیه‌طلبانه، فتنه‌ها، تحمیل جنگ هشت‌ساله، تحریم‌ها و … شاهد بودیم در این راه است.

مردم ایران تسلیم نمی‌شوند

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین، بابیان اینکه دشمنان به‌خوبی می‌دانند که مردم ایران در مقابل فشارها اذیت می‌شود اما وادار به تسلیم نمی‌شود، گفت: نظام سلطه و دنبال‌روهایش از هر راهی که برای ضربه زدن به‌نظام وارد شدند، به در بسته ملت خوردند.

حبیب زاده بابیان اینکه ملت ایران قهرمانانه و سرافرازانه از میدان‌های مقابله با توطئه دشمنان خارج‌شده است، بیان داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند عرصه‌ای نیست که در این ۴۰ سال گذشته مردم ما در آن تا ۴۰ برابر سابق پیشرفت نکرده باشند اما باید همگان بدانند که دشمن دست از عداوت خود بر نخواهد داشت.

وی افزود: دشمنان همواره به دنبال جداسازی ملت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه هستند و اگر در عرصه میدان جنگ فیزیکی به آمال و آرزوهای شوم خود نرسند، عرصه جنگ را به افکار و اذهان عمومی منتقل کرده‌اند و با بهره‌برداری از امپراتوری شیطانی رسانه‌ای خودشان همواره به دنبال این بودند که جای واقعیات و دروغ را تعویض کنند.

فشار روانی دشمنان افزون شده است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: اگر امروز شاهد هستیم که فشار روانی با فشار اقتصادی توأم شده و برخی در داخل ندانسته بر طبل تفرقه و دودستگی می‌کوبند، همگان باید بدانند که این‌ها پیاده‌نظام دشمنان هستند و مشکلات جامعه امروز ما نه از سر فقر و فلاکت و ناکارآمدی نظام بلکه ناشی از غفلت نسبت به آرمان‌ها و شعارها و ایثارگری‌های انقلاب و ملت ایران است.

حبیب زاده بابیان اینکه راه مقابله با مشکلات این نیست که مسئولان ما به جان هم بیفتند، بیان کرد: دشمنان باید بدانند که کم‌مقدار تر از آن هستند که بتوانند برای ما حادثه‌ای ایجاد کنند اما این را هم ما می‌دانیم که دشمنان در سوءاستفاده از حوادثی که چه‌بسا خودمان ایجاد کرده‌ایم استاد هستند لذا باید هوشیار بود.

وی افزود: ملت ما عزیز و هوشیار است و دشمنی‌هایی که علیه ایران می‌شود را به‌خوبی رصد می‌کند و تک‌تک دشمنان خودش را در هر منطقه و نقطه‌ای می‌شناسد و به وقتش با آن‌ها تصفیه‌حساب خواهد کرد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه گفت: مسئولان ما باید بدانند که راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی چشم داشت به خارجی‌ها و بیگانگان و دشمنان ما نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار