پایگاه خبری «السومریه نیوز»؛

کمک تسلیحاتی چند هواپیمای ناشناس به داعش در تکریت

کمیسیون امنیت شورای استانداری صلاح‌الدین از کمک تسلیحاتی چند هواپیمای ناشناس به داعش در جنوب شرق تکریت خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷ - 03January 2015

کمک تسلیحاتی چند هواپیمای ناشناس به داعش در تکریت

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، کمیسیون امنیت در شورای استانداری «صلاحالدین» اعلام کرد که چند هواپیمای ناشناس به تکفیریهای داعش در جنوب شرق «تکریت» سلاح رساندهاند.

پایگاه خبری «السومریه نیوز» نوشت: «جاسم الجبارة» رئیس کمیسیون امنیت در شورای استانداری صلاحالدین اعلام کرد که منابع اطلاعاتی ما اخباری را در دست دارند که نشان میدهد، چند هواپیمای ناشناس به تکفیریها در نزدیکی شرکت «الدواجن» در منطقه «الدور» در 25 کیلومتری جنوب شرق تکریت، سلاح رساندهاند. اما هنوز مشخص نیست این هواپیماها متعلق به چه کشوری است.

بر اساس این گزارش، این اقدام برای نخستین بار صورت نمیگیرد و هواپیماهای ناشناس، چندی پیش برای داعش در منطقه یثرب واقع در جنوب تکریت و مناطق دیگر از جمله موصل سلاح آوردهاند و طی عملیات «هلی برن» به تکفیریهای دادهاند.

الجباره گفت: برخی کشورها هستند که میخواهند عراق همچنان تحت اشغال داعش باشد و تروریسم در این کشور باقی بماند.

برخی رسانهها نیز اواخر دسامبر گذشته، یک فیلم از کمک تسلیحاتی یک هواپیماهای ناشناس به تکفیریها از طریق یک بالن در منطقه «الخضیره» در جنوب شرق صلاحالدین منتشر کرده بودند.

فرماندار شهرستان «بلد» در استان صلاحالدین عراق نیز چندی پیش از کمک یک هواپیمای آمریکایی به تکفیریهای تحت محاصره در این استان و ارسال اسلحه برای آنها خبر داده بود.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار