معاون اسبق هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع):

حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

سرهنگ شیردل گفت: انتخاباتی که پیش رو خواهیم داشت با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، مشت دیگری خواهد بود بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب که در توهم نابودی این نظام و انقلاب به سر می‌برند.
کد خبر: ۳۷۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، مراسم ویژه یوم الله نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان بردسکن برگزار شد.

سرهنگ شیردل در این مراسم، حماسه نهم دی را یوم اللهی دیگر بر تارک انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بی بصیرتی برخی از خواص مربوط به امروز نیست بلکه در تاریخ اسلام نمونه های فراوانی داریم که این بی بصیرتی پیامدهای ناگواری به همراه داشته است.

معاون اسبق هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به پیامدهای بی بصیرتی گفت: بی بصیرتی برخی خواص نه تنها پیامدهایی را برای خود آنها به همراه داشته بلکه این پیامدها متوجه مردم نیز بوده است.

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قالب گروه های تروریستی در شرق و غرب قصد نفوذ به داخل این کشور را دارند و گاه و بی گاه هم تحرکاتی انجام می دهند. از سوی دیگر در داخل کشور غرب‌گراها، سلطنت طلب ها و ایادی غرب هم بر علیه نظام و انقلاب تحرکاتی دارند؛ بر همین اساس ما فرصت آزمون و خطا نداریم و باید بیعت با ولایت را سرلوحه کارها و برنامه ها قرار دهیم.

شیردل گفت: شورای همکاری خلیج فارس، برخی کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل، رژیم منحوس صهیونیستی، آمریکای جنایتکار دست به دست هم دادند تا این انقلاب و نظام را ساقط کنند اما به لطف خداوند و هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور به موقع مردم در صحنه های مختلف، توطئه ها نظام سلطه نقش بر آب شده است.

وی به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره ای داشت و گفت: شکار پهپادهای فوق پیشرفته آمریکایی، نابودی داعش و وحدت جبهه مقاومت از جمله مصادیق این قدرت است.

معاون اسبق هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) همچنین انتقادی به برخی از مسئولین داشت که گرایش به غرب دارند و ادامه داد: به مردم اعتماد کنید، به داخل و قدرت داخلی تکیه کنید. جان کری و موگرینی و امثال آنها دلسوز ما و ملت ما نیستند چرا که اگر بودند دارو را تحریم نمی کردند که نتیجه آن فشار بر همین مردم است.

وی خطاب به مسئولین گفت: نترسید و در برابر غرب و دشمنان شجاع باشید چرا که جبهه مقاومت و حزب الله هست و بیدار است و پشتیبان این نظام بوده و فتنه ها را یکی پس از دیگری درهم می شکند.

شیردل در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات پرشوری که پیش رو خواهیم داشت با حضور حداکثری و انتخاب اصلح مشت دیگری خواهد بود بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب که در توهم نابودی این نظام و انقلاب به سر می برند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار