امام جمعه بروجرد:

9 دی نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است

حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: 9 دی در تاریخ ایران اسلامی نماد بصیرت، دشمن شناسی و آگاهی ملت ایران است.
کد خبر: ۳۷۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان بروجرد، اظهار داشت: 9 دی در تاریخ ایران اسلامی نماد بصیرت، دشمن شناسی و آگاهی ملت ایران است.

امام جمعه بروجرد بصیرت را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: انقلاب شكوهمند اسلامی به نثار خون‌های پاک جوانان به وجود آمد و بر بركت اين ‌خون‌ها انقلاب ما تثبيت و تا زمانی كه فرهنگ شهادت و ايثار در اين جامعه وجود داشته باشد، اين انقلاب و نظام پايدار می‌ماند.

وی با اشاره به فتنه دشمنان  در سال 88، افزود: فتنه ‌88 با رمز تقلب در انتخابات و با هدف براندازی نظان مقدس اسلامی توسط دشمنان طراحی شده بود.

حسینی  با اشاره به اینکه در فتنه 88 دشمن در سطح وسیعی تلاش کرد با برنامه‌ریزی و صرف هزینه مسئولان رده اول نظام را تحت تأثیر قرار دهد، اما هوشیاری و تیز بینی مردم و تدبیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه آنان را خنثی کرد.

این مسئول حماسه تاریخی ۹ دی نمونه‌ای از مقاومت و پایداری مردم در حراست از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در عرصه های مختلف خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

حسینی تصریح کرد: در فتنه ۹۸ هم کم فتنه‌ای نبود زیرا دشمن دوباره به‌ دنبال براندازی نظام اسلامی بود و حتی مراحل آن را طراحی کرده بود، اما حضور مردم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی بیان داشت: مردم امروز همچون سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کنند که ترفندها و توطئه‌های دشمن علیه ایران بی تأثیر است.

امام جمعه بروجرد متذکر شد: شیطان بزرگ آمریکا دست از توطئه علیه جوانان بر نمی‌دارد و امروز در عراق با نفود بر جوانان درصدد فریب این قشر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار