حجت‌الاسلام رضایی:

دشمن به دنبال نفوذ در بین تصمیم‌گیران نظام است

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن به دنبال نفوذ در بین تصمیم‌گیران نظام است اما رهبری، نیروهای مسلح و ملت بصیر نسبت به توطئه‌ها هوشیار هستند.
کد خبر: ۳۷۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 30December 2019

دشمن به دنبال نفوذ در بین تصمیم‌گیران نظام است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام علی رضایی، نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه امروز در مراسم ۹ دی که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با اشاره به قدرت نظامی ایران اظهار داشت: امروزه دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت نظامی ایران به حدی است که نمی‌توانند در برابر آن بایستند.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن به خوبی می‌داند که اگر یک گلوله به سمت ایران شلیک شود در مقابل ده‌ها گلوله به طرفش سرازیر خواهد شد، افزود: امروزه جوانان ایرانی پهباد پیشرفته آمریکایی را به زمین می‌نشانند و کشتی انگلیسی را توقیف می‌کنند اما دشمن جرات پاسخ ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ایرانی‌ها پس از انقلاب عزت ملی را در برابر استکبار جهانی به دنیا نشان دادند، بیان کرد: امروز، جوانان ایران اسلامی با اقتدار مجهزترین پهپاد آمریکایی را سرنگون می‌کنند و سردمداران نظام سلطه نیز توان مقابله با این کار را ندارند.

حجت‌الاسلام رضایی حضور مردم در حماسه ۹ دی را نشانه اتحاد همیشگی ملت ایران دانست و گفت: در سال ۱۳۸۸ با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت مردم شکوفا شد و مردم از اسلام، رهبری و کشور حمایت متحدانه کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به آتش کشیده شدن علم و بیرق امام حسین(ع) و پایکوبی اغتشاشگران در عاشورای حسینی را فراموش نکرده‌اند، گفت: فتنه‌گران چنین مسلک و رویه‌ای داشتند و به دنبال فاصله انداختن بین مردم و ولایت فقیه بودند ولی در ۹ دی گل بصیرت در کشورمان شکفته شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال نفوذ در بین تصمیم‌گیران نظام است ولی رهبری، نیروهای مسلح و ملت بصیر نسبت به توطئه‌ها هوشیار هستند، اما باید همچنان هشدار داد تا کماکان برای بصیرت‌‌افزایی در جامعه اسلامی تلاش شود.

وی بیان کرد: دولت موقت بازرگان که در اولین روزهای انقلاب اسلامی تشکیل شده بود، همان نگاه غربگرانه برای رویارویی با استکبار و اذناب آن داشت امروز دولت روحانی نیز همان روش را برای مذاکرات با آمریکا پیش گرفته اما این راه باطل است چرا که دوستی با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد زیرا چهره شوم و استکباری آن بر همگان آشکار است.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه ایران با سایر کشورها تفاوت های اساسی دارد، عنوان کرد: ایران تفاوت ماهیتی کامل با دیگر کشورها دارد برای همین است که آمریکا با اطلاع از اینکه اگر قدرت ایران را متوقف و کنترل نکند، منافعی که در منطقه و خاورمیانه دارد در خطر می‌افتد، بنابراین کینه و دشمنی خود را ادامه می‌دهد ولی مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی این کینه ها و توطئه‌ها را در نطفه خفه می‌کنند و مانع از نفوذ بیگانگان در امور کشور و ایجاد فاصله بین ملت غیور می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها