حجت‌الاسلام‌ مروی:

لازمه حل مشکلات مردم خدمت جهادی مسئولان است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم در عرصه‌های مختلف نظام وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند، این وظیفه مسئولان است که برای رفع مشکلات و مطالبات به حق آنها تلاش کنند و ایستادگی مردم در پای انقلاب را با خدمت جهادی و گره گشایی از مشکلات آنها پاسخ دهند.
کد خبر: ۳۷۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی امروز در حاشیه سالروز حماسه 9 دی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فتنه سال 88 حرکتی خزنده و توطئه‌ای بسیار خطرناک بود که توسط مردم خنثی شد، اظهار داشت: حضور باشکوه، هوشیارانه و با بصیرت مردم توانست فتنه سال 88 را خنثی کند.

تولیت آستان قدس رضوی حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب را مایه قدرت، اقتدار و امنیت کشور دانست و خاطرنشان کرد: 9 دی را باید در تاریخ کشور حفظ کنیم، چون فتنه‌ای بسیار بزرگ و خطرناک بود که به دست ملت ایران و با حضور آگاهانه و مؤمنانه آحاد مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به خوبی بصیرت خود را نشان دادند و به وظیفه خود عمل کردند، ابراز داشت: مردم در عرصه‌های مختلف نظام وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند، این وظیفه مسئولان است که برای رفع مشکلات و مطالبات به حق آنها تلاش کنند و ایستادگی مردم در پای انقلاب را با خدمت جهادی و گره گشایی از مشکلات آنها پاسخ دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار