در بیانیه «اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان» مطرح شد؛

هشت ماه مبارزه با فتنه ۸۸، «دفاعی مقدس» بود

«اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان» به مناسبت سالروز حماسه نهم دی بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: «آن هشت ماه دفاع مقدسی که در سال ۸۸ به جام زهر بدل نشد و با حماسه ۹ دی رنگی جاودان از حمیّت و غیرت انقلابی گرفت، در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت شد.»
کد خبر: ۳۷۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 30December 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به مناسبت نهم دی

«بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین

10 سال می‌گذرد از روزی که امت هوشیار و شهید پرور ایران اسلامی در درکی که از لحظه‌ها داشتند برخاستند و حماسه‌ای ساختند از جنس بصیرت و معرفت و آگاهی. آن هشت ماه دفاع مقدسی که در سال ۸۸ به جام زهر بدل نشد و با حماسه ۹ دی رنگی جاودان از حمیّت و غیرت انقلابی گرفت، در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت شد.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد از کارگر و کارمند و کاسب و بازاری و معلم و دانش‌آموز که همه در کنار هم در میدان انقلاب در تهران و در همه میعادگاه‌های کشور کاری کردند کارستان و با نام اباعبدالله از محرم او دفاع و انقلاب حسینی را دوباره یاری کردند.

در این میان حضور دانش آموزان نقش ویژه‌ای داشت و توانست بلوغی در بصیرت سیاسی برایشان به ارمغان بیاورد.

امروز و در آستانه ۹ دی ۱۳۹۸ و در شرایطی که دشمن در خواب بی تعبیر فتح آرمان‌های انقلاب است تا بتواند به اهداف خود برسد دست به فعالیت‌های گسترده اقتصادی و رسانه‌ای و امنیتی زده است و ملت مبارز ایران را تحت شدیدترین فشار‌های اقتصادی و رسانه‌ای و امنیتی قرار داده است.

حوادث آبان ماه جاری به همراه برخی ناملایمات سیاسی در سطح جناح‌های سیاسی، دانش‌آموزان بصیر عضو انجمن‌های اسلامی را بر آن داشته تا ۹ دی ۱۳۹۸ را روزی مهم و جریان ساز در سال‌های اخیر بداند و همگان را به بصیرت و معرفت در برابر حوادث بوجود آمده دعوت کند.

امروز حضور در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای فرصتی است نا دشمن را حتی از خواب بی تعبیر خود بیدار سازیم و در جنگ‌های متعددی که بر ما تحمیل کرده است پیروز بیرون آییم همانگونه که مولای و رهبر ما فرموده است که پیروزی در حوزه امنیت و سایر حوزه‌ها به پیروزی جنگ اقتصاد نیز منجر خواهد شد.

امید است در گام دوم انقلاب اسلامی و با تبلور شور و شعور انقلابی در ۹ دی ماه ۱۳۹۸ خط بطلانی بر خیال خام دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشیم.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها