سردار شیرازی:

برگزاری رزمایش مرکب با روسیه و چین نشانگر اقتدار نیرو‌های مسلح کشور است

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: رزمایش اخیر مرکب دریایی نیرو‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های روسیه و چین که از کشور‌های قدرتمند دریایی جهان هستند، نشان از قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.
کد خبر: ۳۷۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ - 30December 2019

رزمایش مرکب با روسیه و چین نشانگر اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی و تقدیر از دفاتر ارتباطات مردمی برتر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، نهم دی‌ماه را روزی تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: آنچه باعث پیروزی و دوام انقلاب اسلامی شده است، حضور قهرمانانه ملت بصیر ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها ازجمله مقابله با فتنه‌ی فتنه‌گران بوده است.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: آنچه در فتنه اخیر نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد، حضور حماسی مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب بود و لازم است در همه صحنه‌ها ازجمله انتخابات آینده همین حضور با بصیرت مردم ادامه داشته باشد.

سردار شیرازی در ادامه سخنانش خدمت به کارکنان و همرزمان را بسیار مهم و آن را قدمی در تقویت توانمندی‌های ارتش و سایر نیرو‌های مسلح دانست و افزود: انقلاب ما، مردمی است و بنای اصلی آن بر مردم استوار است؛ لذا تا وقتی مردم پای کار باشند از دشمن کاری برنمی‌آید.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مبنای کار صحیح و درست را توجه به نیروی انسانی می‌دانند، تصریح کرد: پیشرفت‌های حاصل شده در انقلاب اسلامی به مدد نیروی انسانی بوده است.

وی در ادامه به انتظارات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث نیروی انسانی از نیرو‌های مسلح پرداخت و گفت: فرمانده معظم کل قوا، توجه بیشتر به نیروی انسانی پایور و وظیفه، توجه کافی به پیشکسوتان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح، ارائه آموزش کافی و لازم به کارکنان و توجه واقعی به بصیرت‌افزایی کارکنان را امری مهم در توانمندسازی نیرو‌های مسلح می‌دانند.

سردار شیرازی در ادامه سخنانش به اهمیت کار دفاتر ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح اشاره و بیان کرد: حفظ حرمت و تکریم ارباب‌رجوع، بالا بردن سرعت اقدام و رسیدگی به درخواست کارکنان، رصد دائم وضعیت و خواست کارکنان و اقدام بر اساس آن پیش از به وجود آمدن مشکل و آگاهی کامل از مشکلات کارکنان پیش از بیان آن توسط فرد از وظایف دفاتر ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح است.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا همچنین با اشاره به نقش روحانیون در ارتقای سطح روحیه و رفع مشکلات کارکنان گفت: الحمدلله امروز در سطح نیرو‌های مسلح وضعیت خوب و مطلوبی برقرار است و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب در این زمینه جزو سازمان‌های برتر است.

سردار شیرازی با بیان اینکه رزمایش اخیر مرکب دریایی نیرو‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های روسیه و چین که از کشور‌های قدرتمند دریایی جهان هستند، نشان از قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد، افزود: امروز ارتش ما توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داده و پیشرفت ارتش کاملاً محسوس و مورد رضایت فرمانده معظم کل قواست که این رضایت معظم‌له نتیجه عملکرد مؤثر ارتش در زمینه‌های مختلف است.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: عزت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد همگان است.

سردار شیرازی در پایان توجه به گنجینه دفاع مقدس را یکی دیگر از مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست که لازم است به آن توجه کافی و لازم بشود.

در این مراسم کارکنان نمونه و برتر ارتباطات مردمی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادارات و یکان‌های تابعه معرفی شدند و با اهدای لوح از آن‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار