سردار شهسواری:

هشدار به فریب‌خوردگان از جمله دستاوردهای ۹ دی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: به نمایش گذاشتن پایبندی مردم به ارزش‌های دینی، تجدید بیعت مردم با نظام جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین، عقب‌نشینی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، انسجام و تحکیم وحدت ملی و هشدار به فریب‌خوردگان از دستاوردهای حماسه ۹ دی است.
کد خبر: ۳۷۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 30December 2019

هشدار به فریب‌خوردگان از جمله دستاوردهای ۹ دی است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی‌ در مهاباد اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران در چهار دهه اخیر هر روز با صبوری و بصیرت حماسه‌سازی کرده و جواب دندان‌شکنی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی داده‌اند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته همواره با حضور به‌موقع در بزنگاه‌های سیاسی هنرمندانه تاریخ‌سازی کرده‌اند. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی ادامه داد: مردم عزیز و ولایتمدار ایران در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که چشم دنیا را خیره کرد و بار دیگر برای همگان از جمله استکبار جهانی ثابت شد که انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود و خود آنان نیز از آن محافظت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه فتنه ۸۸ از بزرگ‌ترین سیاست‌های براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد: حضور گسترده و مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات نشان داد مردم به ولایت و انقلاب اسلامی ایمان دارند و آن را خط قرمز خود می‌دانند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی به نمایش گذاشتن پایبندی مردم به ارزش‌های دینی، تجدید بیعت مردم با نظام جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین، عقب‌نشینی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، انسجام و تحکیم وحدت ملی و هشدار به فریب‌خوردگان از دستاوردهای این حماسه بزرگ عنوان کرد.

جمهوری اسلامی با ثبات‌ترین نظام سیاسی جهان است

امام جمعه مهاباد نیز در این مراسم گفت: ۹ دی روزی بود که توطئه‌های دشمنان با آگاهی و حرکت هوشمندانه مردم نقش برآب شد.

ماموستا «عبدالسلام امامی» عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با ثبات‌ترین نظام سیاسی جهان و رحمتی معنوی است که خداوند متعال به واسطه ایثار و فدارکاری مردم و شهیدان به ملت سربلند ایران اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ظالمانه‌ترین تحریم‌ها برکشور ما اعمال شده است، ادامه داد: هر انقلاب و نظام دیگری غیر از ملت ایران بود، حتی یک ماه هم در مقابل این حجم از تحریم‌ها قدرت تحمل و دوام نداشت و از هم می‌پاشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار