فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه:

ملت به نمایندگانی رأی دهند که خلاف مصالح ملی اقدام نکنند

سردار «منصور روانکار» گفت: ملت ایران به نمایندگانی رأی دهند که بر خلاف نظام و مصالح ملی اقدام نکنند.
کد خبر: ۳۷۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 30December 2019

مسئولان بدانند راه رستگاری کشور تکیه به داخل و ظرفیت های ملی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «منصور روانکار» فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی شهر «کنگان»، با اشاره به اینکه ۹ دی تجلی میثاق امت با ولایت و دفاع ملت از کیان اسلام، انقلاب و ارزش‌ها بود، اظهار داشت: پیام بزرگ حماسه ۹ دی ولایتمداری و بصیرت است.

وی با بیان این‌که «پارس جنوبی» یکی از محصولات بزرگ دانشگاه دفاع مقدس است، افزود: به برکت خودباوری و تکیه به توان داخلی و به رغم تحریم‌ها و دشمنی‌ها، جوانان و نخبگان کشور توانستند موفقیت‌های بزرگی را به‌دست آورند.

روانکار با اشاره به اینکه ملت مقابل سه عنصر «تهدید»، «تطمیع» و «تحریم» دشمن ایستادگی و آن را مأیوس کرده است، گفت: جریان «نفوذ» در بخش‌های مختلف، یک زنگ خطر جدی است که لازم است همه از جمله مسئولان مراقب این جریان خطرناک در بدنه‌ها و لایه‌های مملکتی باشند.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، به موضوع رابطه با آمریکا و اعتماد به این عهدشکنان اشاره کرد و افزود: مسئولان بدانند راه رستگاری کشور دلبستگی به آمریکا و غرب نیست، بلکه تکیه به داخلی و ظرفیت‌های ملی است.

وی سوءاستفاده از گرانی بنزین را یک تاکتیک دشمن دانست و اظهار داشت: ملت ایران به نمایندگانی رأی دهند که بر خلاف نظام و مصالح ملی اقدام نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار