مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در «نوک‌آباد» خاش برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی، باحضور پرشور مردم شیعه و سنی، در «نوک‌آباد» خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 30December 2019

مراسم گرامی داشت حماسه نه دی در نوک آباد خاش برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی، امروز (دوشنبه) با حضور پرشور و گسترده مردم شیعه و سنی، در «نوک‌آباد» خاش برگزار شد.

«حسن اجباری» بخشدار «نوک‌آباد» در این مراسم اظهار داشت: حماسه ۹ دی، روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت، در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جاودانه به ثبت رسیده و هم اینک نیز با گذشت یک دهه از آن، همچنان شاهد حضور حماسی مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و پشتیبانی مردم مومن و غیور و انقلابی از رهبری هستیم.

اجباری افزود: در ۹ دی سال ۸۸، حماسه‌ای در کشور خلق شد که در آن ملت بزرگ ایران به صورت خودجوش در صحنه آمدند و با فتنه‌گران مقابله کردند.

وی اظهار داشت: فتنه ۸۸ که با رمز «تقلب در انتخابات» شکل گرفت و سپس با هدایت و رهبری استکبار و عوامل فریب‌خورده و گروهک‌های معاند، به اغتشاش و ناامنی تبدیل شد، برای مردم ایران به اثبات رسید که مستکبران و عوامل دست‌نشانده‌شان به فکر مردم نیستند و با شعار‌های دروغین دفاع از مردم، می‌خواهند به اهداف ننگین‌شان دست پیدا کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور بعد از گذشت افزون بر چهار دهه فتنه‌گری، همچنان به فکر ضربه زدن به مردم ایران هستند و در حوادث آبان اخیر نیز همان روال فتنه را ادامه دادند؛ اما باری دیگر با تدابیر هوشمندانه رهبری و بصیرت ملت همیشه در صحنه، توطئه آن‌ها خنثی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار