سردار نوریان به دفاع‌پرس خبر داد؛

آموزش 2 میلیون نفر در راستای پیشگیری از اعتیاد/ راه‌اندازی 900 مرکز مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها

معاون اجتماعی ناجا گفت: در راستای آموزش به اقشار جامعه در زمینه پیشگیری از اعتیاد، سال گذشته 2 میلیون نفر به صورت چهره به چهره آموزش‌ها را فراگرفتند.
کد خبر: ۳۷۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۶ - 31December 2019

آموزش 2 میلیون نفر در راستای پیشگیری از اعتیاد / راه‌اندازی 900 مرکز مشاوره و مددکاری در کلانتری‌هاسردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به موضوع اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: استفاده از هنر یکی از راه‌های اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در جهت حضور هنرمندان و ارائه آثار آن‌ها به این جشنواره‌هاست.

سردار نوریان با اشاره به اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد به طور جد در دستور کار معاونت اجتماعی ناجا قرار دارد، گفت: یکی از برنامه‌های ما در زمینه پیشگیری از اعتیاد، ارائه آموزش به خانواده‌ها و آگاهی‌بخشی به جوانان است.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: در راستای آموزش به اقشار جامعه، سال گذشته 2 میلیون نفر به صورت چهره به چهره آموزش‌ها را دریافت کردند.

سردار نوریان با اشاره به اینکه 900 مرکز مددکاری و مشاوره در کلانتری‌ها راه‌اندازی شده است، گفت: مراکز مشاوره و مددکاری ظرفیت مناسبی است که خانواده‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار