سردار شریف مطرح کرد:

دفاع نیروهای مسلح از تمام منافع حیاتی ایران / دستیابی به ‌پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی‌

مسئول روابط عمومی سپاه گفت: به برکت استعدادهای سرشار جوانان ملت، به پیشرفته‌ترین تجهیزات دست یافته‌‌ایم و امروز به جرات قادر هستیم با قدرت از جغرافیا و منابع حیاتی کشور دفاع کنیم.‌
کد خبر: ۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰ - 26September 2013

دفاع نیروهای مسلح از تمام منافع حیاتی ایران / دستیابی به ‌پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی‌

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، سردار رمضان شریف در نهمین یادواره شهدای گاز مازندران و 10 هزار شهید استان و آئین تجلیل از خانواده شهدا و چهرههای ماندگار دفاع مقدس گاز استان، عمل به وصیتنامه شهدا را کلید موفقیت کشور در آینده دانست.
 
وی اظهار داشت: شهدا در وصیتنامه خود عمل به فرهنگ اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه را مورد تاکید قرار دادند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
وی یادآور شد: مازندران اولین استانی است که در گرامیداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس پیشگام و پیشقدم است زیرا لشگر سرافراز 25 کربلا با حضور جوانان مازندرانی تشکیل شد و لشگری افتخارآفرین در دوران دفاع مقدس بود و نام این لشگر و شهدا و رزمندگان آن پس از 25 سال هنوز در ذهن همگان زنده است.
 
شریف رفتار ملت ایران در دوران دفاع مقدس را تحسینآمیز برشمرد و با بیان اینکه توکل به خداوند متعال، رهبری و هدایت الهی امام(ره)، اتکا به فرهنگ اهل بیت(ع) و همت بلند ملت ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در آن مقطع سرافراز نمود، افزود: دشمن در تلاش است که فرهنگ اهل بیت(ع) را از ما بگیرد و با تهاجم فرهنگی، بنیاد خانوادههای ما را تضعیف کند که قطعاً در نیل به این هدف خود ناکام خواهد ماند.
 
وی جلوگیری از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در جغرافیای منطقه را یکی از اهداف مهم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز پس از گذشت 25 سال از پایان جنگ این گفتمان از مرزها عبور کرده و پیام انقلاب اسلامی که پیام اسلام، قرآن و پیامبر اعظم(ص) بوده صادر شده است.
 
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی به تکلیف خود عمل کردیم، خاطرنشان کرد: امروز هیچ آثاری از حزب بعث و صدام در عراق دیده نمیشود و این سرزمین در اختیار ملت عراق است که این مسئله هدیه بزرگ شهدا به ما است.
 
شریف ادامه داد: شهدا با نثار جان خود به ما عزت و سرفرازی بخشیدند، ما را به یک ملت زنده در دنیا مبدل ساختند و عظمت امروز کشور محصول عظمت، پایمردی و شجاعت ملت همچنین مرهون خون شهدا و هدایتهای امام(ره) مقام عظمای ولایت است.
 
وی با طرح این سئوال که رمز موفقیت ما و شکست دشمن در دوران دفاع مقدس چیست، تصریح کرد: ما شهدا را تکریم میکنیم، یاد آنها را زنده نگاه میداریم، آنها جایگاه بسیار والایی دارند چراکه باعث عظمت اسلام و احیای پیام پیامبر اکرم(ص) و آیه های قرآن شدند.
 
شریف تاکید کرد: شهدا زیارت عاشورا، احترام به پدر و مادر و احترام به روحانیت را ترک نمیکردند و به آداب اسلامی مقید بودند.
 
وی با بیان اینکه ستون خیمه انقلاب، رهبری و جایگاه ولایت فقیه است، افزود: کوچکترین تردیدی در گوش به فرمان بودن از ولی فقیه، آثار بسیار خسارتباری را در پی خواهد داشت.
 
شریف تاسی به فرهنگ اهل بیت(ع)، اطاعت از رهبری و تلاش و مجاهدت را رمز مستقل و آزاد بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت استعدادهای سرشار جوانان ملت، به پیشرفتهترین تجهیزات دست یافت، ادامه داد: امروز به جرات قادر هستیم با قدرت از جغرافیا و منابع حیاتی کشور دفاع کنیم و مشکلات و موانع را از پیشروی خود برداریم.
 
وی همچنین وضعیت گازرسانی در مازندران را قابل تحسین برشمرد و گفت: با روحیه بسیجی و تلاش مضاعف این میزان بازهم قابل افزایش خواهد بود.
 
شریف خاطرنشان کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا به بهترین نحو به وظایف خود در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کنیم.
نظر شما
پربیننده ها