رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

نیازمند مدیریت انقلابی برای رفع مشکلات کشور هستیم / راه پیشرفت و عزت جامعه اسلامی پیروی از ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات کشور، نیازمند به مدیرانقلابی و مدیریت انقلابی هستیم، گفت: باید از همه ظرفیت‌های داخلی برای رفع مشکلات کشور استفاده کرد.
کد خبر: ۳۷۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ - 30December 2019

نیازمند مدیریت انقلابی برای رفع مشکلات کشور هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی مازندران و یگان ویژه استان ضمن گرمی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم و همچنین گرامی‌داشت سالروز حماسه 9 دی ماه، به تشریح جایگاه خدمت در نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی پرداخت و اظهار داشت: امروز جایگاه خدمت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران متفاوت با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها است چرا که نیروهای مسلح دارای ویژگی خاصی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور، گفت: ویژگی نیروهای مسلح نسبت به سایر سازمان‌ها در این است که هر کس نمی‌تواند وارد این سازمان شود بلکه کسانی جذب سازمان نیروهای مسلح می‌شوند که از ویژگی دینی، ایمانی و اخلاقی برخوردار باشند.

وی وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای مسلح دنیا را در همین ویژگی‌ها برشمرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با سرنگونی رژیم شاهنشاهی، دین مبین اسلام در جامعه استقرار یافت و همه قوانین و ساختار سازمان ها به ویژه نیروی مسلح، اسلامی شد.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به اینکه در دوران سلطنت و نظام شاهنشاهی نیروهای مسلح به دستور آمریکا و برای حفاظت از منافع آنان در منطقه توسط شاه راه اندازی شد، افزود: امروز نیروی مسلح مقتدر در نظام اسلامی مدافع مردم است و در کنار توانایی جسمی و رزمی، توانایی معنوی هم دارد.

وی از نیروی مسلح به عنوان نیروی مکتبی مد نظر امام و رهبری یاد و کرد و گفت: این نیروی مکتبی، بصیر، آگاه و در کنار توان رزمی و جسمی دارای قدرت معنوی نیز است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی بنا به فرموده رهبری پلیسی مومن، مقتدر و مهربان است، افزود: پلیس اسلامی در برخورد با ناامنی‌ها براساس موازین دینی و اخلاقی اقدام می‌کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: امروز روز بصیرت و آگاهی است و بصیرت یعنی چشمان خود را باز کنیم و قدرت تحلیل و تشخیص داشته باشیم تا دوست و دشمن را بشناسیم و در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نظام مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه با نقض آشکار برجام زیر تعهدات خود زد، گفت: رفع مشکلات کشور به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاه به درون و افتصاد مقاومتی حل خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت دفاع با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات کشور نیازمند به مدیرانقلابی و مدیریت انقلابی هستیم، افزود: باید از همه ظرفیت‌های داخلی برای رفع مشکلات کشور استفاده کرد.

وی اظهار داشت: امروز مشروعیت هر مسئول و هر مقامی در نظام اسلامی، تبعیت از اوامر مقام عظمای ولایت است و راه پیشرفت و عزت جامعه اسلامی در پیروی و اطلاعات از ولی امر مسلمین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار