مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

۹ دی تبلور امت و امامت بود

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در روز 9 دی در جمع مردم شهر رزن گفت: در روز ۹ دی امت با اتحاد وارد میدان شد و با اراده جمعی شکست دشمنان را رقم زد، لذا ۹ دی تبلور امت و امامت بود.
کد خبر: ۳۷۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدهادی نظیری» مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در اجتماع مردمی ۹ دی در شهرستان رزن، اظهار داشت: در روز ۹ دی، امت با اتحاد وارد میدان شد و با اراده جمعی شکست دشمنان را رقم زد، لذا ۹ دی تبلور امت و امامت بود.

نظری با بیان اینکه در مسیری که انبیا برای شکل‌گیری وحدانیت در جامعه طی می‌کردند همواره دشمنان به دنبال مشکل تراشی بوده‌اند، گفت: همواره دشمنان تلاش داشته ‌اند جلوی این مسیر تاریخ ساز را بگیرند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به تاسیس انقلاب جهانی توسط امام (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) انقلاب را بر اساس یک انقلاب جهانی تاسیس کرد و مستکبران عالم این را بر نمی تابند چرا که با این تعالیم، جایگاه مستکبران و معادلات شرق و غرب به هم خورد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان تمام توان خود را به کار بردند تا انقلاب اسلامی را زمین بزنند، افزود: دشمنان با نفوذ در مسئولان و رده‌های مختلف در نظر داشتند تغییر نظام مناسباتی را رقم بزنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان فتنه ۸۸ را همچون فتنه های صدر اسلام بر شمرد و تصریح کرد: با توجه به فتنه‌ها، زمان کنونی شبیه ترین زمان به جنگ احزاب است.

وی با تاکید بر اینکه امام جامعه معیار و ملاک برای تشخیص است، ادامه داد: امام جامعه میزان تشخیص حق و باطل در فتنه‌هاست و باید برای شناخت مسیر به او توجه شود.

نظیری در ادامه شناخت مفاهیم بیانیه گام دوم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تکلیف همه ما این است که بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانیم و آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه صلاحیت نمایندگان مجلس را با بیانیه گام دوم انقلاب بسنجیم، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را ترسیم کرده و اگر عده ای به نقش رهبری در خنثی سازی فتنه گذشته اشکال دارند باید به ولایت مداری خود شک کنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به جایگاه و نقش ویژه نخبگان در خنثی کردن فتنه‌‎ها، اظهار کرد: وقتی نخبگان جامعه در مسائل مختلف ورود نمی‌کنند امام جامعه مجبور است به میدان وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها