پیرامون اجرای طرح‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

مجتهدزاده با معاون فرهنگی وزارت علوم دیدار و گفت‌وگو کرد

در نشست هم‌اندیشی رئیس و مدیران سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و دکتر غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر همکاری فی‌مابین جهت ترویج فرهنگ ایثار و مجاهدت تاکید شد.
کد خبر: ۳۷۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ - 31December 2019

مجتهدزاده با معاون فرهنگی وزارت علوم دیدار و گفت‌وگو کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده، رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست ضمن معرفی اهداف و ماموریت‌های این سازمان اظهار داشت: سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در راستای تبیین الگوی سوم از زنان به عنوان الگویی فعال، اثرگذار و دارای هویت فرهیخته از بانوان كه مورد تاكید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است، تاسیس شد.

مجتهدزاده افزود: موضوع ایثار و شهادت با تمام گرایش‌ها و تفكرات خاص ارتباط معناداری دارد و در برابر هجمه‌های دشمنان همه باید با حفظ وحدت و انسجام به مقابله برخیزند كه در این راستا تقویت جایگاه ذخایر معنوی نظیر شهدا و خانواده آنها كارساز خواهد بود.

در ادامه این جلسه مریم شادی، مدیر پژوهش‌های سازمان توضیحاتی درخصوص فصلنامه و موضوعات پژوهشی دادند.

غفاری نیز با بیان اینکه جامعه ما هنوز از اندوخته دفاع مقدس استفاده می کند، اظهار داشت: انتقال مفاهیم و مولفه های ایثار و مجاهدت دوران دفاع مقدس به نسل جوان از واجبات است.

وی ادامه داد فرآیند انتشار مجله علمی پژوهشی از سال گذشته عوض شده است و قول مساعد دادند که این فرآیند را برای سازمان تسهیل نمایند.

وی پیشنهاد داد موضوع طرح‌های پژوهشی را در سایت اطلاع‌رسانی شود و مصوبات و طرح‌ها به دانشگاه‌هایی که در حوزه علوم انسانی و اجتماعی فعالیت دارند ارسال شود.

در پایان این پیشنهاد شد طرح‌های اندیشه‌ورز، یادمان «حماسه و هنر» و طرح «عقیله» سالانه و به صورت منطقه‌ای در ‌دانشگاه‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار