نقوی حسینی:

تامین امنیت و صیانت از آرای مردم، تنها شرط برگزاری انتخابات الکترونیکی است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی منوط به تامین زیرساخت‌ها و حراست از آرا مردم است و اگر این دو شرط رعایت شود، مانع دیگری برای برگزاری انتخابات مکانیزه وجود ندارد.
کد خبر: ۳۷۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ - 31December 2019

تامین امنیت و صیانت از آرای مردم، تنها شرط برگزاری انتخابات الکترونیکی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید حسین نقوی حسینی» در گفت‌وگویی، در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی را کسی رد نمی‌کند و صرفا برگزاری انتخابات به این شیوه نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم آن است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر سخت‌افزار و نرم افزار برگزاری انتخابات الکترونیکی تامین شود و حراست از رای مردم به وسیله این ابزار‌ها رعایت شود و هک نشود، همه معتقدند که انتخابات الکترونیکی به صلاح و بهتر از شیوه معمولی است.

وی افزود: برگزاری انتخابات الکترونیکی منوط به تامین زیرساخت‌ها و حراست از آرا مردم است و اگر این دو شرط رعایت شود، مانع دیگری برای برگزاری انتخابات مکانیزه وجود ندارد.

نقوی حسینی ادامه داد: در صورتی که اطمیان خاطر از برگزاری صحیح انتخابات الکترونیکی در همه شهر‌ها و حوزه‌های برگزاری انتخابات حاصل شود، هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات کاملا مکانیزه وجود ندارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین این هدف نیازمند تمهیدات است و اگر تمهیدات ایجاد شده باشد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی بهتر است، اما اگر امکانات لازم فراهم نشود، ممکن است به اعتبار انتخابات لطمه بزند و به صلاح نیست که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار