مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا عنوان کرد؛

تلاش استکبار جهانی برای فروپاشی بنیان خانواده‌ در ایران

حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» گفت: محبوب‌ترین بنیاد و نهاد، خانواده است و امروز این نهاد مقدس در خطر جدی قرار گرفته و استکبار جهانی برای فروپاشی بنیان آن در ایران تلاش می‌کند.
کد خبر: ۳۷۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 31December 2019

تلاش استکبار جهانی برای فروپاشی ینیان خانواده‌ها در ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در مراسم اهدای 118 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی که امروز در بهزیستی استان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده مهمترین بنیاد و نهاد در اسلام است که در قرآن نشانه قدرت و ربوبیت خدا معرفی شده است.

وی افزود: محبوب‌ترین بنیاد و نهاد، خانواده است و امروز این نهاد مقدس در خطر جدی قرار گرفته و در دنیای غرب متلاشی شده است و در دنیای اسلام نیم‌بندی هم از این نهاد باقی مانده در معرض خطرات و تهدیدات قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه امروز در بعضی از کشورهای غربی 50 درصد دختر پسرها ازدواج نمی‌کنند و تشکیل خانواده نمی‌دهند، گفت: بیش از 50 درصد بعضی از کشورهای غربی فرزندان تک والدینی هستند و در شناسنامه عمدتا اسم مادر نوشته شده و دنیای استکبار و صهیونیست سعی می‌کنند همین وضع را در کشورهای اسلامی و بین مسلمانان هم بوجود بیاورند که باید حواس‌مان جمع باشد.

غلامی اولین عامل تحکیم بنیان خانواده را رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری برشمرد و تصریح کرد: اگر تقوا رعایت شود هم آمار ازدواج بالا می‌رود و هم طلاق‌ها و طلاق‌های عاطفی کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن 69 بار به تقوای الهی امر فرمود، تقوا را باعث شکل‌گیری نهاد خانواده و استحکام بنیان خانواده برشمرد و گفت: تشکیل خانواده برای رسیدن به آرامش و مودت است.

این مسئول با بیان اینکه مودت دوستی پایدار است و خداوند در قرآن برای رسیدن به دوستی پایدار دعوت کرده یکی از عوامل تحکیم خانواده را تحمل و صبوری عنوان کرد و  متذکر شد: بی‌صبری‌ها یکی از معضلات جامعه و مخصوصاً در خانواده است و خانواده با تحمل استحکام پیدا می‌کند و از تزلزل و فروپاشی و مشکلات محفوظ می‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها