شهید «علی‌محمد کوشکی»:

ملت ایران ازهیچ محاصره‌ای به هراس نمی‌آید

شهید «علی‌محمد کوشکی» در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: «ملت ایران از هیچ محاصره‌ای به هراس نمی‌آید زیرا ادامه‌دهنده خط سرخ امام حسین (ع) است.»
کد خبر: ۳۷۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ - 31December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «علی‌محمد کوشکی» در روستای «تنگ کبود کوشکی» از توابع شهرستان کوهدشت دیده به جهان گشود. با شروع جنگ تحمیلی دفتر علم و درس را بست و به جبهه رفت. در عملیات های زیادی از جمله کربلای 4، کربلای 5، کربلای 9، حاج عمران و خیبر شرکت داشت و سرانجام در تاریخ 65/11/06 با سمت معاون گردان محبین، در عملیات کربلای 5 شلمچه به شهادت رسید.

قسمتی از وصیت نامه سردار شهيد «علی‌محمد كوشكی»:  

«ملتی که در آن شهادت سعادت است هیچ‌وقت شکست‌پذیر نیست. این ملت از هیچ محاصره ای به هراس نمی آید زیرا ادامه دهنده خط سرخ امام حسین (ع) است. پدر و مادرم و خواهرانم و برادانم و همسر من همگی را به خدا می سپارم و خواهرانم وصيت من به شما اين است كه حجاب اسلامی را رعايت كنيد و نماز را فراموش نكنيد و به كليه اعضای خانواه سفارش می كنم كه پيرو خط امام باشيد و از ولايت پشتيبانی كنيد و پدرم و مادرم كه برايم خيلی زحمت كشيده ايد اين تقاضا را دارم حلالم كنيد و التماس دعا دارم و من اين وصيت را در حالی می نويسم كه چند لحظه ای بيشتراز شهادتم باقی نمانده است و به ديدار ابدی می شتابم و اميد است وصيت مرا در رابطه با دفاع از انقلاب اسلامی امام و روحانيت فراموش نگردد و خداحافظ  تا قيامت.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها