انهدام یک پهپاد جاسوسی سعودی در الحدیده

ارتش یمن یک پهپاد دیگر ائتلاف سعودی را در استان الحدیده واقع در غرب یمن منهدم کرد.
کد خبر: ۳۷۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 31December 2019

انهدام یک پهپاد جاسوسی سعودی در الحدیدهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یگان پدافندی ارتش یمن سه‌شنبه شب یک فروند پهپاد ائتلاف سعودی را در شهرستان «الدریهمی» استان الحدیده واقع در غرب یمن هدف قرار داد.

این دومین پهپادی است که پدافند هوایی یمن آن را امروز (سه‌شنبه) شکار کرده است. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح سه‌شنبه نیز یک پهپاد دیگر ائتلاف سعودی از نوع «فانتوم» را در استان حجه واقع در غرب یمن سرنگون کردند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این پهپاد جاسوسی را در منطقه «الطینه» شهر «حیران» در استان «حجه» (در شمال غرب یمن) سرنگون کرده است.

پدافند هوایی ارتش یمن دیروز نیز دو پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را سرنگون کرد که یکی از آن دو از نوع «کارایل» (Karayel) بود که در منطقه «الصلیف» الحدیده ساقط شد. سریع در این باره اعلام کرد که پهپاد مذکور با موشک زمین به هوا هدف گرفته شد. همزمان، یک پهپاد هم در حال پرواز بر منطقه «رازح» واقع در صعده واقع در شمال یمن که هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

یحیی سریع در کنفرانس خبری هفته جاری خود اعلام کرد، پدافند هوایی ارتش یمن در سال جاری میلادی ۲۳۷ عملیات انجام داده که منجر به ساقط شدن هفت جنگنده، نه پهپاد شناسایی و ۵۳ پهپاد جاسوسی شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها