آیت‌الله عیسی قاسم:

شیخ زکزاکی دارای جایگاه عظیمی در قلوب مومنین است

رهبر شیعیان بحرین گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی دارای جایگاه عظیمی در قلب‌های مومنین است، خداوند نام او را در دنیا اعتلا بخشیده و ان‌شاءالله در آخرت هم اینچنین خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ - 31December 2019

شیخ زکزاکی دارای جایگاه عظیمی در قلوب مومنین استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین در دیدار با دختران روحانی مبارز نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی اظهار داشت: قلب‌ها با ایشان است، با این وجود باید بگوییم که صبر و تحمل این مصائب گوارایش باد.

وی افزود: خداوند، ایشان و تمامی مومنان را در راه حق ثابت قدم بدارد. این حد اعلای شرافت است که ایشان در خط امام حسین (ع) است و مادر شما هم در این راه به ایشان پیوسته است، این چیز نادری است که زن در این موضع جهادی دوشادوش همسرش قرار گیرد.

رهبر شیعیان بحرین ادامه داد: این موضوع سبب شده که شما دختران شیخ از هر دو طرف پدر و مادر کسب شرافت کنید و شما هم ان‌شاءالله در راه جهاد تحت حفاظت و حراست الهی هستید.

آیت الله عیسی قاسم بیان کرد: خانواده رسول الله (ص) برای ما اسوه اند، پیامبر (ص) سرور مخلوقات و خالص ترین افراد برای مردم بعد از خداوند متعال است که برای نجات انسانیت آمده است، او رسول رحمت بود، علیرغم اینها او و خانواده‌اش رنج‌هایی کشیدند که برای هیچ خانه دیگری رخ نداد، بنابراین آنها برای ما اسوه‌ حسنه‌اند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شیخ زکزاکی همسرش و فرزندانش که در راه الهی جانفشانی کردند، هر آن چه که عطا کرده‌اند جایگزینی برایش در نزد خداوند است که چشمی آن را ندیده و گوشی آن را ندیده است، این رنج شدیدی است که متحمل شده‌اند اما در عین حال پیروزی و گشایش بزرگی برای نفس است، اثر آن در نزد خدواند ضایع نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شیخ ابراهیم زکزاکی دارای جایگاه عظیمی در قلب‌های مومنین است، تصریح کرد: خداوند نام او را در دنیا اعتلا بخشیده و ان‌شاءالله در آخرت هم اینچنین خواهد بود.

رهبر شیعیان بحرین گفت: شیخ زکزاکی با مواضع جهادی و جانفشانی‌هایش در نیجریه و خارج از آن تبدیل به یک مدرسه شده است، مدرسه‌ای که به ما چگونگی جهاد، جانفشانی، حرکت و اقدام در راه خدا و کار برای رضای خداوند متعال را می‌آموزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار