سردار زاهدیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

کشف بیش از ۶۴۲ تُن انواع مخدر از ابتدای سال تاکنون/ هنر پُلی برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از ۶۴۲ تُن انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۱ - 02January 2020

هنر پُلی برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر/ کشف بیش از ۶۴۲ تُن انواع مخدر از ابتدای سال تا کنونسردار «مسعود زاهدیان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش هنر در پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که امروز می‌تواند در بحث مبارزه با اعتیاد و کاهش تلفات انسانی ناشی از مواد مخدر نقش ایفا کند، بالا بردن آگاهی مردم است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر، آگاهی‌بخشی به مردم از طریق هنر است و هنر می‌تواند ما را در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر یاری کند.

سردار زاهدیان اضافه کرد: پلیس امروز توانسته با همکاری هنرمندان در حوزه ساخت فیلم، تئاتر، هنر‌های تجسمی، موسیقی و... ورود کند و امیدواریم بتوانیم پیام‌های پیشگیری از اعتیاد را از این طریق انتقال دهیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در کنار اقدامات سلبی که پلیس دنبال می‌کند، اقدامات ایجابی می‌تواند مکمل باشد؛ با کار‌ها و تلاش‌های صورت گرفته ما سعی می‌کنیم که آمار معتادان افزایش نیابد.

وی افزود: در سال گذشته و در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و افزایش توان «نه» گفتن دانش‌آموزان و دانشجویان، بیش از هزار تئاتر سازماندهی و در سراسر کشور برگزار شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تاکنون ۶۴۲ تُن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون افزایش ۱۷ درصدی در کشفیات مواد مخدر داشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار